جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
برد ارزشمند یووه در خانه

بارسا کار سیتی را یکسره کرد

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۳
کد مطلب: 409395
بارسلونا با برتری در زمین منچستر سیتی گام بلندی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان برداشت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۲ دیدار ادامه یافت که در یکی از بازیها بارسلونا در خانه منچستر سیتی به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. سیتی بار دیگر نشان داد بدون یحیی توره تیم متفاوتی است و فقط سایه ای از بازیهای خوب لیگ برترش را نشان می دهد. لوئیس سوآرس که از ابتدا هو شد توانست دو بار برای تیمش در نیمه نخست گلزنی کند. یک بار با زیرکی و یک بار هم روی پاس آلبا. در نیمه دوم سیتی چند موقعیت گلزنی ایجاد کرد که ژکو و آگوئرو موفق نبودند اما آگرو توانست یکی از گلها را جبران کند تا این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع بارسلونا تمام شود. لیونل مسی در دقیقه آخر می توانست از روی نقطه پنالتی گل سوم بارسا را هم به ثمر برساند اما ضربه او را دروازه بان سیتی مهار کرد.

در دیگر دیدار یوونتوس در خانه به دیدار دورتموند رفت و با نتیجه ۲ بر یک صاحب برتری شد. کارلوس توس و آلوارو موراتا برای یووه گلزنی کردند و مارکو رویس نیز گل زردپوشان آلمانی را به ثمر رساند.

دو دیدار باقی مانده این مرحله امشب (چهارشنبه) برگزار خواهد شد که آرسنال با موناکو و لورکوزن با آتلتیکومادرید دیدار خواهند کرد.

منچستر سیتی صفر – بارسلونا ۲

یوونتوس ۲ – بوروسیا دورتموند یک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *