يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

گلایه رئیس سابق فدراسیون بسکتبال از وزارت امور خارجه

سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 409334
رئیس سابق فدراسیون بسکتبال گفت:‌ تمام صدمات ما در مجامع بین‌المللی از خودمان است و نمایندگان دیگر کشورها نه عادت دارند و نه کمبود که بخواهند در مجامع بین‌المللی تسویه حساب کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمود مشحون در جلسه شورای هماهنگی نمایندگان ایران در مجامع بین‌المللی گفت: تمام صدماتی که در مجامع می‌خوریم از خودمان است. نمایندگان دیگر کشورها نه عادت دارند و نه کمبود که بخواهند در مجامع بین‌المللی تسویه حساب کنند. بزرگترین موفقیت را سفارتخانه‌ها می‌توانند برای ما داشته باشند اما وقتی تیم یا ورزشکاری به کشوری دیگر اعزام می‌شود تنها کسی که استقبال نمی‌کند نماینده سفارتخانه ایران است.

وی افزود: نمایندگان ایران در مجامع بین‌المللی باید از افراد حاضر در مجمع شناخت داشته باشند و ارتباط بگیرند اما ارتباط صحیح با ارتباط سوء در به دست آوردن کرسی متفاوت است.

رئیس سابق فدراسیون بسکتبال با اشاره به بودجه لازم برای حمایت از نمایندگان ایران تصریح کرد: برای یک انتخاباتی از فدراسیون بسکتبال شاهد بودم که یک کاندیدا تجهیزاتی را فراهم می‌کرد که از بودجه فدراسیون ما بیشتر بود.

مشحون افزود: نظارت بر کار نمایندگان ایران در مجامع بین‌المللی مهم است. قبلاً‌ کسی توجه نمی‌کرد یک فدراسیون چند نماینده دارد و یا فدراسیونی اصلاً نماینده ندارد و مشکلی که ما داریم این است که از وزارت امور خارجه ضربه می‌خوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *