چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰
۳

پایان جنایات سازمان‌یافته تکفیریها علیه ایران

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 408993
عملیات دستگیری "ریگی"، از بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات‌های دستگاه‌های امنیتی جهان محسوب می شود و سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات ثابت کردند برای ثبت یک رکورد تاریخی در حفظ امنیت ملی شایستگی‌های فراوانی دارند.
به‌گزارش جهان به نقل از رسالت، «پاسداران امنیت ملّی» عنوانی است که سیدمسعود علوی برای مطلبی چاپ شده در ستون سرمقاله روزنامه رسالت امروز به شرح ذیل اختصاص داد:

عملیات دستگیری عبدالمالک ریگی، یکی از بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات‌های دستگاه‌های امنیتی جهان محسوب می شود. دستگاه امنیتی کشور و سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات ثابت کردند برای ثبت یک رکورد تاریخی در حفظ امنیت ملی، شایستگی های فراوانی دارند.گروهک ریگی با ارتکاب شنیع‌ترین و خشن ترین جنایات با حمایت مستقیم سیا و سرویس های اطلاعاتی منطقه، کارآمدی دستگاه امنیتی کشور را زیر سؤال برده بود. گروهک ریگی از انفجار بمب در یکی از مساجد زاهدان که ۲۵ نفر شهید و ۱۲۰ نفر مجروح به جا گذاشت، تا بستن جاده ها و به گلوله بستن ده ها مسافر بی گناه را در کارنامه سیاه خود داشت. گروگان گیری و باج خواهی و شهادت گروگان ها به دست ناپاک آنها و بمب‌گذاری در محل های مختلف از جمله اقدامات تروریستی آنها بود. این اقدامات یک تست برای آزمودن توان امنیتی کشور محسوب می شد. دشمنان اسلام و ایران می خواستند بلایی که امروز بر سر مردم مظلوم سوریه، عراق و... آورده‌اند، بر سر ملت ایران بیاورند و تروریست‌های تکفیری به‌صورت دستگرمی، کارشان را از ایران شروع کردند.

اما چهارم اسفند ۸۸ در تاریخ فداکاری و جانبازی سربازان گمنام ایران زمین، یک نقطه عطف و یک روز بزرگ محسوب می شود. عبدالمالک ریگی از مدت‌ها پیش در تور امنیتی سربازان گمنام بود. دشمن هرگز فکر نمی کرد بین زمین و آسمان، دست‌های قدرتمند مأمورین امنیتی ما گلوی این جنایتکار جنگی را بفشارد. دستگیری ریگی در چهارم اسفند ۸۸ به جنایات سازمان یافته مورد حمایت بیگانگان به ویژه سرویس های موساد و سیا و برخی کشورهای عربی منطقه پایان داد. عملیات موفقیت‌آمیز دستگیری ریگی، حاکی از هماهنگی دستگاه‌های امنیتی کشور با نهادهای نظامی به ویژه نیروی هوایی و نیز شجاعت وزیر اطلاعات وقت در فرمان حمله و پذیرش مسئولیت‌های خطیر ناشی از آن بود. امروز امنیتی که در کشور حکمفرماست، محصول فداکاری و جانفشانی سربازان گمنام امام زمان(عج) است. دستگیری شمار زیادی از تکفیری ها و کشف اسلحه و مهمات و مواد انفجاری از آنها در ماه‌های اخیر، نشانگر دیده بیدار دستگاه امنیتی کشور است. این روز بزرگ را به سربازان گمنام امام زمان(عج) تبریک می گوییم و توفیق روزافزون آنها را در خدمت به مردم و حفظ امنیت و اقتدار ملی، از خداوند متعال خواستاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ريگي كه جزئي از محبتهاي جناب ملك عبدالشيطان آل يهود به ايران است
قابل توجه جناب مستر خاطره !!!
Iran, Islamic Republic of
چشم مستر خاطره كه برادر ملك عبدالله آل سعود است روشن !!!
محمد یونس
Latvia
هیچکس در کشور منکر فداکاری های سربازان گمنام امام زمان عج و پرسنل خدوم وزارت اطلاعات نیست . اما بنظر میرسد انتظار و مطالبات مردم با توجه به قابلیتهای بسیاری که در دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور وجود دارد به آنچه آقای وزیر توضح داده اند محدود نیست . مثلا : پر واضح است که بسیاری از دلسوزان انقلاب و میهن اسلامی و آحاد جامعه در مورد عملکرد و نقش آفرینی دستگاه های امنیتی در مهار مفاسد اقتصادی و شناسایی مفسدان ،سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی انتقاد هایی دارند . دستگاه امنیتی باید متاثر از سیاستها ی هیچ جریان حزبی ، سیاسی و حتی دولتی نباشد و اهل مصلحت اندیشی های بی مورد و محافظه کاری نیز نباشد . اگر وزارت اطلاعات به وظایفش درست و بموقع عمل کند فتنه و مفسده ای در کشور و در هیچ حوزه و عرصه ای رخ نخواهد داد . و عناصر فاسد و معلوم الحال مجال دستیابی به مناصب و پستهای کلیدی را پیدا نخواهند کرد .