دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

عمره گزاران دانش‌آموز وام می‌گیرند

يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 408912
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۲هزار و ۶۰۰ نفر از دانش آموزان پسر در قالب کاروان‌های دانش آموزی به حج عمره اعزام شدند که این اعزام‌ها تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش جهان، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اعزام دانش‌آموزان پسر به عمره مفرده، اظهار کرد: ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از دانش آموزان پسر اواخر هفته گذشته در قالب کاروان‌های دانش‌آموزی به حج عمره اعزام شدند.

وی افزود: اعزام دانش آموزان به حج عمره تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

کفاش از ارائه تسهیلات ۱ میلیون تومانی به عمره گذاران دانش‌آموز خبر داد و اضافه کرد: هزینه اعزام دانش ‌آموزان به حج عمره مبلغ ۲ میلیون تومان است که ۱ میلیون آنرا خود دانش آموزان و مابقی از طریق اعطای وام به آنان پرداخت می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پایان در خصوص مذاکرات اخیر سازمان حج و زیارت با مسئولان عربستانی پیرامون اعزام دانش آموزان دختر به حج عمره گفت: اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان دختر از نظر کشور عربستان ممنوع است و در قوانین این کشور آمده که هر خانمی با محرم خویش می‌تواند به حج عمره اعزام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت وبانکها چه سود عظیمی از این عمره ها میبرند که اگه سنگ هم بباره پولی هم نباشه اینها اعزام به عمره را ول نمیکنند ؟؟