يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

یک استقلالی در پرسپولیس

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 408594
پرسپولیس همچنان در تلاش برای جذب مدافع چپ است و این روزها نام یک استقلالی بر سر زبان ها افتاده است.
به گزارش جهان به نقل از جام، یکی از اولویت‌های اصلی حمید درخشان پس از پذیرفتن هدایت پرسپولیس در میانه‌های نیم فصل، نخست جذب یک مدافع شش‌دانگ برای جناح چپ بود.

درخشان که هرگز با داشتن میثم حسینی و استفاده از علی عسگری و نورمحمدی از این جناح خود راضی نبود در نهایت عذر حسینی را خواست و او را از لیست کنار گذاشت تا جا برای یک مدافع جدید باز شود.

ژورائف ازبک به همراه ضرغام اسماعیل عراقی از جمله نفراتی بودند که مدنظر کادر فنی پرسپولیس برای بازی در جناح چپ زیر نظر گرفته شده بودند. ژورائف که حتی در تمرینات سرخپوشان نیز حاضر شده بود آنقدر بی‌کیفیت نشان داد که درخشان در همان جلسه نخست با جذب او مخالفت کرد.

ماجرای ضرغام اسماعیل تا حد زیادی متفاوت بود. او که پیش از جام ملت ها برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده بود پس از درخشش در این مسابقات با یکی، دو پیشنهاد خوب روبه‌رو شده در نهایت ترجیح داد به دنبال پیشنهاد مالی بهتر برود.

سوزوکی سومین گزینه مدنظر درخشان بود که در همان گام نخست و به دلیل شرایط خاص مالی باشگاه منتفی شد.

اما در روزهای گذشته بحث حضور احتمالی فریدون زندی در پرسپولیس مطرح شده است. مدافع، هافبک سابق استقلال و الاهلی قطر که حتی سابقه گلزنی با پیراهن استقلال در دربی را هم دارد.

زندی که در روزهای گذشته حتی در تمرین استقلال نیز حضور یافته بود حالا به گزینه اصلی سرخپوشان برای جناح چپ تبدیل شده است و پس از اینکه درخشان رسما گفت که او را می خواهد، نژادفلاح هم با تایید نسبی این خبر گفت که رایزنی‌ها برای جذب یک مدافع چپ کماکان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *