جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۶

درباره این روزهای پرسپولیس ۳ نکته مهم وجود دارد

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 691722
تمام اتفاقاتی که قرار است برای پرسپولیس به عنوان قهرمان سه دوره لیگ برتر و نایب قهرمان آسیا رخ دهد، باید در مسیر گذشته این تیم یعنی ادامه راه قهرمانی و پیشرفت تا قهرمانی آسیا صورت بگیرد.
درباره این روزهای پرسپولیس ۳ نکته مهم وجود دارد
گروه ورزشی جهان نيوز، سیدمحمد موسوی‌نیا: داستان اصلی این روزهای پرسپولیس دقیقا از همان جا شروع ‌شد که هواداران این تیم در مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند تا سرنوشت برانکو را جویا شوند. مسئولان باشگاه هم همه تلاششان را به کار بستند تا با مغلطه‌هایی هواداران را راضی کنند که جدایی برانکو قطعی شده و بهتر است از این اتفاق عبور کنیم.

اما رفتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و نیامدن یحیی گل‌محمدی  و کریم باقری به این تیم، و نبود گزینه داخلی مناسب برای تصدی صندلی مربیگری، مسئولان پرسپولیس را در شرایط دشواری قرار داد. 

کریم باقری در واکنش به پیشنهاد هدایت پرسپولیس گفت  که خود را در حد صندلی مربیگری پرسپولیس نمی داند. پروژه بازگشت یحیی هم که با مذاکراتی بین این مربی جوان و مسئولان پرسپولیس صورت گرفت با پاسخ منفی و قاطع حمیداوی، مدیر «پدیده شهر خودرو» روبرو شد و باعث شد گل محمدی به قرارداد دوساله‌اش به این تیم لیگ برتری وفادار بماند.

این شرایط باعث شد تا مسئولان تیم قهرمان سه دوره قبل تمام تلاش خود را برای انتخاب سرمربی خارجی به کار ببندند.

حالا هم چند روری است که گزینه های زیادی چه از جانب باشگاه و چه در فضای مجازی برای سکان داری پرسپولیس مطرح می شود. الکس نوری ایرانی - آلمانی اولین کسی بود که نامش ه عنوان گزینه سرمربی گری پرپسولیس مطرح شدو هنوز هم شانس بیشتری نسبت به سایر نامزد‌ها برای جانشینی برانکو دارد.

والتر زنگا، دروازه بان مطرح ایتالیایی هم هرچند شانس کمتری برای پرپسولیسی شدن دارد اما نام او هم در بین گزینه های نشستن روی نیمکت پرپسولیس به چشم یم خورد.

نام جیانی ده‌بیاسی ایتالیایی که سابقه فعالیت در لیگ های حوزه خلیج فارس هم داشته و اتفاقا به «متخصص سقوط» شهرت پیدا کرده در بین نام های هدایت تیم سرخ پوش پایتخت مطرح است. 
 
آنته چاچیچ هم برای هدایت قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر شانس زیای دارد.
 
رودریگو میکیل مربی سابق تیم الپیک برزیل هم که به عنوان گزینه جدید از سوی عرب، مدیر عامل پرسپولیس مطرح شد بعید است که به تهران بیاید.
 
اما با سیاستی که مدیران پرسپولیس برای انتخاب مربی در دست گرفته اند چند نکته قابل بیان است:

1. آقای عرب و دیگر گردانندگان فعلی یکی از تیم های محبوب تهران باید به خوبی منتوجه باشند که قرار نیست صرفا گفته شود پرسپولیس سرمربی دارد و فردی به عنوان هدایت کننده تیم بر نیمکت بنشیند و به نوعی تداعی کننده ضرب‌المثل «از سر وا کردن» باشد. بدیهی است که انتخاب نامناسب پیش از هرچیزی، پای انتخاب کنندگان را خواهد گرفت.

2. تمام اتفاقاتی که قرار است برای پرسپولیس به عنوان قهرمان سه دوره لیگ برتر و نایب قهرمان آسیا رخ دهد، باید در مسیر گذشته این تیم یعنی ادامه راه قهرمانی و پیشرفت تا قهرمانی آسیا صورت بگیرد.

3. این موضوع که مدیران پرسپولیس با یکی از سرمربیان مطرح داخلی که سابقه هدایت پرسپولیس را هم در زمانی عهده دار بوده، به توافق رسیده اند و قرار است در بزنگاه مدنظرشان آن را علنی کنند، شائبه ای است که باید به آن پاسخ جدی دهند و اعتماد هوادارن را جلب کنند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا برانكو را بيرون كردند ؟؟؟؟...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
نایب قهرمانی آسیا کجابود؟
اون مال فصل قبل تربود
این فصل این تیم درمیان گروه 4 تیمی چهارم شد!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باز این سردبیرورزشی...