سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

برنامه‌های سفر ۲ روزه روحانی به قم

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 408414
استاندار قم برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان قم در روزهای ششم و هفتم اسفند ماه را تشریح کرد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش با اشاره به نزدیک شدن سفر حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به قم اظهار کرد: دیار علم و اجتهاد میزبان چهاردهمین سفر کاروان تدبیر و امید در روز چهارشنبه ششم اسفند ماه جاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به قم دو روزه خواهد بود، به جزئیات برنامه اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور در بدو ورود با حضور در حرم حضرت معصومه (س) و زیارت مضجع شریف کریمهٔ اهل بیت (س)، در این مکان مقدس دیدار عمومی با مردم شریف قم دارد.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان قم گفت: دیدار با علما، طلاب، نخبگان و برگزیدگان، ایثارگران و فعالان اقتصادی از دیگر برنامه‌های آقای روحانی در این سفر است.

صالحی‌منش همچنین از حضور رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان قم خبر داد و گفت: رئیس جمهوری در پایان این سفر در یک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، اهداف و دستاوردهای این سفر را تشریح می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *