يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲

ادعای نتانیاهو درباره آگاهی از توافق بد با ایران

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب: 408375
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی ادعا کرد که از جزئیات شکل‌گیری یک توافق هسته‌ای بد و خطرناک بین ایران و گروه ۱+۵ آگاه است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از المیادین خبر داد: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی ادعا کرد که از جزئیات شکل‌گیری یک توافق هسته‌ای بد و خطرناک بین ایران و گروه ۱+۵ آگاه است.

این سخنان در شرایطی بیان شده است که یوسف کوپرواسر ژنرال بازنشسته اسرائیلی و مدیر کل سابق وزارت امور راهبردی این رژیم روز گذشته، گفت: اسرائیلی ها باید به خیابان ها بریزند و در مقابل سفارت آمریکا در تل آویو علیه قرارداد هسته‌ای ایران، اعتراض کنند.

برخی منابع رسانه‌ای هم اخیرا گزارش دادند که مناسبات بین آمریکا و اسرائیل به یک نقطه عمیق تاریخی نزدیک می شود و دلیل آن هم ایران است.

به نوشته رسانه‌های مختلف، با توجه به مذاکرات برای برطرف کردن مناقشات اتمی ایران با غرب و نفوذ روزافزون تهران در عراق و یمن تیرگی مناسبات بین نخست وزیر اسرائیل و دولت اوباما به نقطه اوج جدید رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *