دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
احد پازاج:

چاره‌ای جز استفاده از جوانان نداشتیم

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 408349
سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی بعد از كسب یك برد و یك باخت در نخستین روز رقابتهای جام جهانی تهران گفت: با توجه به غیبت برخی فرنگر كاران،‌چاره ای جز تشكیل یك تیم دگرگون شده و استفاده از این جوانان داشتيم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، احد پازاج اظهار داشت: تیم ما تیم جوانی بود كه ما با هدف پشتوانه سازی و میدان دادن به این جوانان،‌ آنان را راهی مسابقات كردیم. ضمن اینكه برخی قهرمانان تیم ملی هم دست ما را خالی گذاشتند و حاضر به حضور در جام جهانی نشدند.

وی تصریح كرد: باید قبول كرد رقابتهای جام جهانی كشتی همواره مثل یك توانمند درجه ۲ به حساب می آید و بهترین میدان برای جوانگرایی و پشتوانه سازی است،‌اما اصرار و تاكید ما برای استفاده از تمام داشته هایمان،‌ میزبانی این رقابتها بود و باید به هر شكل ممكن با توجه به امتیاز میزبانی به دیدار فینال می رسیدیم.

سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی افزود: ما برای رقابتهای جهانی و المپیك بعدی نیاز مبرم به همین پشتوانه ها داریم و باید خودمان را برای عدم حضور بزرگان و استفاده از این جوانان آینده دار آماده كنیم.

پازاج در خاتمه در خصوص شكست از تیم آذربایجان گفت: برخی از فرنگی كاران ما به هیچوجه در حد و اندازه های همیشگی خود كشتی نگرفتند و اصلا از آنان راضی نیستم اخلاقی، مهدی‌زاده و کریم فر می توانستند بهترین از اینها كشتی بگیرند و ایران را در نخستین گام به یك پیروزی ارزشمند برسانند. البته غیبت بزرگان و قهرمانان المپیك هم در این بین بی دلیل نبود و مطمئن خودشان باید پاسخگوی غیبت‌شان باشند.

تیم ملی كشتی فرنگی ایران صبح امروز در نخستین روز از رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۵ تهران با قبول شكست برابر تیم آذربایجان و كسب پیروزی در مقابل تیم سوئد،‌عملا شانس رسیدن به فینال را از دست داد. ضمن اینكه تیم ملی ایران باید عصر امروز رو در روی تیم آلمان قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *