جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
جام جهانی كشتی فرنگی – تهران؛

خط و نشان روسها برای ایران در المپیك برزيل

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 408371
سرمربی تیم كشتی فرنگی روسیه اعلام كرد با تمام توان به جام جهانی امسال در تهران آمدند تا ناكامی سال گذشته را قاطعانه جبران كنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر،‌ به جرات می توان كوگی گوگیاشویلی سرمربی تیم ملی كشتی روسیه را خوشحال ترین مربی رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۵ تهران دانست، چراكه او بعد از دو ناكامی متولی در جام جهانی سال گذشته و رقابتهای جهانی ازبكستان دربرابر ایران به دنبال جبران بود كه حالا به نیمی از خواسته هایش رسید.

گوگیاشویلی امروز بعد از كسب سومین پیروزی تیمش در جام جهانی و رسیدن به فینال اعلام كرد: با تمام توان به ایران آمدیم تا ضمن جبران ناكامی سال گذشته در جام جهانی تهران،‌ بار دیگر اقتدار كشتی روسیه را به رخ حریفان بكشیم.

البته فینالیست شدن و قهرمانی احتمالی روسها در جام جهانی ۲۰۱۵ تهران،‌تنها خواسته گوگیاشویلی نیست،‌چراكه او معتقد است نبرد سرنوشت ساز كشتی ایران و روسیه در المپیك ۲۰۱۶ ریو برزیل است كه می تواند حاكمیت و قدرت كشتی این دو كشور را نمایان كند.

اظهارات سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی در حالی امروز در سالن مسابقات مطرح شد كه تیم ملی ایران با شرایطی عجیب و تركیبی دگرگون شده و تقریبا جوان به میدان رفت و به واقع نیمی از توان تیمی خود را برای تكرار قهرمانی در اختیار نداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *