دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

«خاک بر سرت» در اهواز فحش نیست!

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 408128
بازیگر و دستیار کارگردان سریال«پرده نشین» گفت: دیگر جمله «خاک برسرت» در اهواز فحش تلقی نمی شود چراکه خاک در این شهرها دقیقا بر سر مردم نشسته است.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی مردانه دستیار کارگردان سریال«پرده نشینی» اظهار داشت: من خودم آبادانی هستم و سال‌های زیادی را در شهر ماهشهر زندگی کردم، لحظه به لحظه مردم آن با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند و سال‌های متمادی هست که در آن مناطق کشور شاهد این گرد وغبارهای سرطان زا و کشنده هستیم.

وی افزود: مسئولین باید توجه اساسی به مشکلات مردم خوزستان داشته باشند واقعا تمام شهروندان ان خطه هر روز مرگ را دارند استشمام میکنند وبعد سیاست مداران ونخبگان به فکر کارهای نمادی هستند و دنبال مطرح کردن خودشان در این جور مشکلات هستند که باید تاسف خورد که چرا هیچ راهکاری یا راه حلی در ان جا راهگشا نیست. هوای پاک حق همشهری های من است.

علی مردانه همچنین ضمن اعلام این که جمله «خاک بر سرت» دیگر در اهواز فحش محسوب نمی شود، توضیح داد: دیگر جمله خاک برسرت در اهواز فحش تلقی نمی شود چراکه خاک در این شهرها دقیقا بر سر مردم نشسته است و نکته دلخراش آن کنار آمدن این مردم با این پدیده کشنده هست که خیلی برای من غمگین‌کننده است.

وی راجع به کیفیت و محتوای آثارهای جشنواره فیلم فجر بیان داشت: متاسفانه همچنان مشکل ضعف فیلمنامه را در سینما و تلویزیون مشاهده می کنیم که به نوعی باعث می‌شود که هیچ فیلم خوبینداشته باشیم و تنها چندین اثر به لحاظ فرمی و محتوای متوسط بودن ،حتی خوب هم نبودند فقط داستان کشش های اولیه را داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ترا خدا كوتاه بياين دو روز تو اهواز گرد وخاك شد ،غوغايي به راه انداختند كه نگـــــــــــــــو..تو سيستان سال به 12 ماه گرد و غبار ه وشيعيان مظلوم سيستان در گرد وخاك و ريگ مدفون شدند يكي حالشون را نپرسيد. هرچند اگه همين دولت هست هيچ كاري براي هيچ كس نمي كنه ،اما هيچ كس براي همدردي با سيستاني جماعت حتي يك كلمه حرف نزد. اينا همه درده كه متاسفانه درمان نداره. با يك كم زحمت مي تونند موضوع حق آبه سيستان را با راهكارهاي بين المللي پيگري كنند ،نمي كنند،آنوقت مياند و روي كارون هي سد سازي مي كنند بعدش هم مي گن گرد وغبار از كشور همسايه هست. حالا اگه مردي بهشون ثابت كن كه شما و عملكرد غير مهندسي شما باعث وباني اين بدبختي هاست مگه زير بار مي رند؟!!!!
يك مقداري هم به خود بياييم تا خداوند بيشتر به ما عنايت كند اگر بارندگي خوب بود اينگونه ريزگرد ها بر ما حجوم نمي اوردند