پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۲

ادای احترام فعالان رسانه ای به جانباز فتنه 88

سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۱۹
کد مطلب: 407800
"مجمع خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای دفاع مقدس" در منزل پدری جانباز سفرکرده فتنه 88 حضور بهم رساندند و یاد او را گرامی داشتند.
به گزارش گروه مقاومت جهان نيوز، عصر امروز، اعضای "مجمع خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای دفاع مقدس" در منزل پدری "سید علیرضا ستاری" جانباز سفرکرده فتنه 88 حضور بهم رساندند و یاد او را گرامی داشتند.
به گزارش خبرنگار جهان نيوز، نمایندگان رسانه های فعال در عرصه انقلاب و دفاع مقدس، از جمله، خبرگزاری فارس، پایگاه های خبری مشرق و جهان نيوز، ماهنامه همشهری پایداری، برنامه تلویزیونی "از آسمان" و "انتشارات یا زهرا(س)، در این دیدار حاضر شدند و به بازماندگان این جانباز فتنه88 ادای احترام نمودند.
به گزارش خبرنگار جهان نيوز، در این جمع رسانه ای، مادر این جانباز سفرکرده، دقایقی چند به ذکر گوشه ای از مشکلاتی که فرزندش طی چند سال پس از فتنه متحمل شده پرداخت و از کوتاهی و قصور مسئولان امر در پیگیری مشکلات خانواده ایشان گلایه نمود. این مادر رنجدیده، با اشاره به تماس های رسانه های بیگانه و ضدانقلاب با او جهت سوءاستفاده از وضعیت "علیرضا" تاکید کرد که لحظه ای در پشتیبانی از کشورش و رهبری انقلاب تردید نکرده و در صورت لزوم همه فرزندانش را در راه آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی تقدیم خواهد کرد.

همچنین، "حاج عباس ذوالعلی" پدر "حسام ذوالعلی" که در جریان فتنه 88 به شهادت رسید، به ایراد سخنانی برای حاضرین پرداخت.

در پایان، به رسم یادبود، تابلویی نمادین با موضوع شهادت (شبیه سازی شده با تابلوی "ظهر عاشورا") از سوی "مجمع خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای دفاع مقدس" به خانواده "علیرضا ستاری" اهدا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *