دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

میزان واقعی نیاز بدن به چای سبز برای لاغری

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۲۰
کد مطلب: 407579
تنها خوردن یک الی دو فنجان چای سبز برای لاغر شدن در طول روز کافی نیست و دانشمندان سرانجام میزان نیاز واقعی بدن به چای سبز برای کم کردن وزن را شناسایی کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، کارشناسان به افرادی که تمایل دارند با نوشیدن چای سبز به تناسب اندام و کاهش اضافه وزن دست یابند توصیه اکید می‌کنند که آنها نیاز به نوشیدن ۷ فنجان چای سبز در روز و همینطور انجام ورزش منظم دارند تا اثرات آن را ببینند.

گفتنی است، کارشناسان این نتایج را با تحقیق بر روی ۱۴ مرد و زن داوطلب به حالت ۳ بار اندازه گیری وزن در هر هفته بدست آورده‌اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند ،‌براساس تحقیقات انجام شده توسط تیمی از دانشمندان دانشگاه آنجلیکا راسکین تنها انجام ورزش و نوشیدن چای سبز همزمان می‌تواند باعث کاهش وزن شود و نوشیدن کمتر از ۷ فنجان و یا نوشیدن چای به تنهایی بدون انجام ورزش فایده چندانی برای کاهش وزن ندارد.

نوشیدن چای سبز علاوه بر کاهش وزن سبب جلوگیری از بروز انواع سرطان‌ها نیز می‌شود، از جمله سرطان‌ دهان که در چای سبز نوعی ماده وجود دارد که می‌تواند باعث تغییراتی در میتوکندری سلولی می‌شود که مرکز تولید انرژی سلول است و می‌تواند به مرگ سلول منجر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
اين كارشناسان ميخواهند چاقالوهاي بيچاره را به كم خوني وسرطان خون هم دچار كنند. آخه جهان جان هرچي كه هركي اعلام ميكنه را شما بايد منتشر كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟