دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۲

یک خلبان ارتش یمن ترور شد +عکس

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۴۲
کد مطلب: 407178
یکی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش یمن پس از خروج از مسجدی در جنوب این کشور هدف تروریست‌های تکفیری قرار گرفت و کشته شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، مقامات محلی یمنی اعلام کردند تروریست‌های وابسته به القاعده یک خلبان ارتش یمن را روز جمعه در جنوب این کشور همزمان به قتل رساندند.

یکی از مقامات استان جنوبی لحج با بیان اینکه مهاجمان فرار کرده‌اند گفت: مردان مسلح سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت به سرهنگ «محمود محمد سعيد النقيب» شلیک کردند و وی را به قتل رساندند.


این مقام امنیتی که خواست نامش ذکر نشود افزود: مهاجمان مسلح به سوی سرهنگ النقیب که پس از ادای نماز جمعه از یک مسجد در مرکز استان لحج خارج می‌شد، شلیک کردند و او را کشتند.

انگیزه این ترور هنوز مشخص نیست و هیچ گروهی تا این لحظه مسوولیت آن را بر عهده نگرفته است ولی به گفته این مقام به نظر می‌رسد عناصر القاعده این حمله را انجام داده باشند.

مقامات محلی می‌گویند تیپ ۱۱۹ پیاده نظام ارتش یمن که روز پنج‌شنبه هدف تهاجم القاعده قرار گرفته بود، در مناطق شرقی مرز میان استان‌های مأرب و شبوه، باقی سلاح‌های خود را به قبایل منطقه تحویل دادند و از این منطقه عقب نشینی کردند.

۱۲ نفر همزمان با تصرف اردوگاه این تیپ پیاده نظام در بیهان در استان شبوه روز پنج‌شنبه بدست القاعده، کشته شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ن-محمودی
Iran, Islamic Republic of
دراوضاع متشنج یمن قطعاصهیونیستهابیکارنخواهندبودونخبگان مسلمان راازمیان برخواهندداشت.
تازه رسیدن به 30سال پیش ما ولی ما کاری میکنیم جایی که خودمون رسیدیم رو در کمترین زمان اوناهارو هم برسونیم ..