دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

شاعران جوان در راهپیمایی ۲۲بهمن +عکس

پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 406967
شاعران جوان سراسر کشورمان که این روزها در قالب اردوی آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی در تهران به سر می‌برند، همگام با همه‌ی آحاد ملت ایران در راهپیمایی شکوهمند روز پیروزی انقلاب اسلامی در تهران شرکت کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روز ۲۲ بهمن تجلی حضور همه ملت ایران در کنار هم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است. در حضور با شکوه دیروز که همه آمده بودند، شاعران جوان سراسر کشور مان که این روزها در قالب اردوی آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی (آفتابگردان‌ها) در تهران به سر می‌برند، همگام با همه‌ی آحاد ملت ایران در راهپیمایی شکوهمند روز پیروزی انقلاب اسلامی در تهران شرکت کردند.

در این راهپیمایی، شاعرانی چون علی محمد مودب، مدیرعامل موسسه‌ی فرهنگی هنری شهرستان ادب، محمدرضا طهماسبی شاعر مجموعه‌ی واژگان واژگون و نامزد کتاب سال جمهوری اسلامی، میلاد عرفانپور مدیر دفتر شعر موسسه‌ی شهرستان ادب و محمدحسین نعمتی شاعران جوان‌تر را همراهی کردند.






لازم به ذکر است اردوی آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی همزمان با دهه‌ی مبارک فجر با هدف تربیت نسل جدید شاعران انقلاب اسلامی آغاز شده و تا شنبه ۲۵ بهمن‌ماه در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران واقع در احمدآباد مستوفی ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *