يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱۶
۲۳

پیام طعنه‌آمیز صهیونیست‌ها/ 'تولدت مبارک ایران'

پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 406976
سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در راستای اهداف تل‌آویو برای تخریب جمهوری اسلامی ایران در سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویدئویی را منتشر کرد که در آن به طعنه گفت: «تولدت مبارک ایران».
پیام طعنه‌آمیز صهیونیست‌ها/
به گزارش جهان، «ران درمر» سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در هفته‌های اخیر به دلیل اقدامات نامتعارفش به چهره‌ای جنجالی در واشنگتن تبدیل شده است.

درمر کسی است که علیرغم مخالفت‌های بسیاری از سیاستمداران آمریکایی از جمله «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا، به همراه «جان بینر» رئیس اکثریت جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان، دعوت از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سخنرانی در کنگره را مهندسی کرده است.

به گزارش نشریه آمریکایی «فارن پالیسی»، درمر روز چهارشنبه (دیروز) نیز در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اقدام عجیبی مرتکب شد.

وی یک نوار ویدئویی تمسخرآمیزی را منتشر کرد و در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ضمن انتقاد از وضع حقوق بشر ایران به طعنه گفت: «تولدت مبارک ایران».

درمر به همراه نتانیاهو چندین ماه است در تلاش هستند تا در مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین به‌علاوه‌آلمان) اخلال به وجود آورند و مانع تراشی کنند.

مقامات رژیم صهیونیستی مدعی هستند که ایران در مذاکرات هسته‌ای تلاش می‌کند تا غرب را فریب دهد و به همین واسطه به کاخ سفید اعمال فشار می‌کنند که یا مذاکرات را متوقف کنند یا شرایط توافق نهایی با ایران را سخت‌تر کنند.

به گزارش فارس، فارن پالیسی با اشاره به این نوار ویدئویی گزارش کرد، ویدئوهایی این چنینی که در آستانه مذاکرات هسته‌ای برای رسیدن به توافق جامع هسته‌ای تا قبل از مهلت ژوئن ۲۰۱۵ منتشر می‌شود، هیچ کمکی به پیشبرد مسائل نمی‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
بله! دقیقا از سال 1979 با تولد قدرتی نوظهور به نام جمهوری اسلامی ایران در عرصه معادلات سیاسی جهان، شمارش معکوس برای مرگ و نابودی تو رژیم نحس و نجس و
دزد وکودک کش از صفحه روزگار آغاز شده است.
نابودی نهایی ات نزدیک است ای غده سرطانی!
ما با مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در این روز شمعامونو فوت میکنیم..
:)
مسعود از رشت
تولد واقعی ما زمانی است که شما و کشور شما با خاک یکسان شود و آن روز دیر نیست ...
Iran, Islamic Republic of
برادر اونا که کشور ندارن!ولی آره یه روز ماحسابشون رو میرسیم.
United Kingdom
اونا کشور ندارن بلکه سرزمین فلسطین رو اشغال کردن
محسن از جهرم فارس
هر میمونی زشت تره , بازیشم بیشتره ...
سفیر محترم رژیم صهیونستی وقت کردی دوتا نارگیل هم بنداز پایین ...
Kuwait
امسال 36 اُمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران بود نه تولد ایران! تولد ایران چند هزار سال قبل اتفاق افتاده نه مثل مال شما 60-70 سال پیش!!
اکبر
شمع تولد جمهوری اسلامی موشک های حاج حسن طهرانی است که آماده شلیک بسوی اسراییل است.
گودینی ازکرمانشاه
نقل می کنند شخصی ازصبح که ازخواب بیدار می شد تاغروب به آقایی فحش رکیک میداد مردم گفتند چرا فوری جواب فحش های اورا نمی دی مرد عاقل جواب داد خودش می داند کجایش راسوزانده ام او فقط عرعرمیکند
حمید
مرگ قریب الوقوعت را هم ما تبریک می گوییم صهونیست(تروریست کثیف)
در آینده ای نزدیک به رژیم اشغالگر خواهیم گفت، مرگت مبارک
مرگ براسراییل کثیف
حسن
نابودیت نزدیک است اسراییل...
منتظر باشو و ببین...
باید به او گفت بله تولد ما مبارک است اما اسراییل را بگویید که مرده به دنیا آمده است!
هيچي مثل ترك ميز مذاكره سبب وحشت اين ملعون ها نميشه! اين ادا بازيها رو همه ميدونن كه فيلمه الان تو دلشون قند داره آب ميشه از خوشي كه ما همه جوره سر ميز امتياز داديم و هيچي گيرمون نيومده. بايد مذاكره رو بكشيم كنار تا همين مرتيكه بياد التماس كنه
United States
اهالی شاهین دژ همچون همیشه در سالگرد انقلاب اسلامی یکصدا مرگ بر اسرایل مرگ بر منافق سردادند. پس تورو خدا به مشکلی که توسط نهاد انقلابی دما ر از روزگارشان درآورده رسانه ای و رسیدگی کنيد
تورو خدا به دادخواهی مردم محروم شاهین دژ از استان آذربایجان غربی از دست بنیاد مستضعفان رسیدگی کنید.
پس از انقلاب دادگاه انقلاب تبریز اقدام به مصادره املاک اربابان و ایادی رژیم ستمشاهی به نفع مستضعفيني که سالها در این املاک به امرار معاش مشغول بوده اند کرد.
اما در کمال ناباوری بنیادی که ثمره انقلاب مردم بوده با بهانه همین حکم اقدام به مصادره املاک به نفع خود کرده و مردان و حتی زنان بیوه شده را به دادگاه ميکشاند.
تو رو خدا به دادخواهي مردم برسید
طاهر
به اسراییلی ها میگم :(مه فشاند سگ اواو کند)
این طعنه همراه با دق کردن است اسراییل دق کن وبمیر و مسلمانان جهان از دق کردنت بسیار خوشحال میشوند
ایران که تمدن چندهزارساله است!
این سالروز تولد انقلاب اسلامی ایرانه که خار چشم اسرائیل و آمریکاست و هرچه عمر انقلاب بیشتر میشه عمر رژیم جعلی صهیونیستها کوتاهتر میشه.
مرگ رژیم صهیونیستی مبارک!!!!!!!!!!!!
بهتر بود میگفت "اسرائیل شمارش معکوس نابودیت مبارک"
احمد
ما هم می گیم 22 بهمن سر آغاز مرگ اسراییل بر مومنین مبارک بر صهیونیزم تسلیت
تولد ايران هميشه مبارك است. ايران هر روز و با تمام فرا فكني هاي نامناسب دشمنان ،هميشه تاريخ در حال رشد وبالندگي بوده است چون ريشه در قعر تاريخ بشريت دارد. ولي آمريكا واسراييل چه؟! كي بوده اند ،كجا بوده اند. انگلها حتي اگر گنده هم بشوند ، سرانجام محكوم به فنا هستند،ايران را دست كم نگير آقاي درمر. ممكن است ما را وادار نمايي تا به مادرت تسليت بگوييم!!!....
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که دشمن هم از دست ما مستاصل شده و چقدر خوار و ذلیل تولدمون رو تبریک میگه ..بله واقعا تولدمون مبارک یاشه دشمن به کوری چشم تو....