جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

«هتل تله‌ کابینی»در کوه‌های آلپ+تصاویر

يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 406083
یک «هتل تله‌کابینی» در هفته‌های اخیر به مقصد جدید گردشگران ماجراجو در کوه‌های آلپ تبدیل شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «هتل تله‌کابینی» که در اصل یک اتاق بسیار لوکس با تمامی امکانات ویژه اقامت دو تا چهار نفر است، در بخش فرانسوی رشته کوه آلپ واقع شده و در اصل یک کانتینر حمل بار بین ایستگاههای تله کابین بوده است.

گردشگران برای اقامت باید در سایت ویژه ای ثبت نام کرده و پس از قرعه کشی و انتخاب، می‌توانند سه شب اقامت در ارتفاع ۲۷۰۰ متری در میان کوهها را تجربه کنند البته راه اندازی این هتل رشد چشمگیر گردشگران فرانسه در کوههای آلپ را نیز در پی داشته است.




«هتل تله‌کابینی» در شرایطی به مقصد جدید گردشگری فرانسه تبدیل شده که پس از حمله به دفتر نشریه شارلی ابدو، تعداد گردشگران این کشور و به ویژه شهر پاریس، پایتخت فرانسه و مقصد بخش اعظم گردشگرانش که بیشتر آنها از کشورهای انگلیس، بلژیک و هلند هستند، کاهش چشمگیری یافته و روند لغو تورهای مسافرتی به مقصد این کشور همچنان ادامه دارد.




در حال حاضر در تمامی جاذبه های اصلی گردشگری پاریس از جمله برج ایفل، میدان لوور و کاخ ورسای نیروهای پلیس و ارتش فرانسه حضور داشته تنها در همین شهر حدود نیم میلیون نفر در صنعت گردشگری و صنایع مرتبط به کار اشتغال دارند.


بر اساس آمارها صنعت گردشگری که هفت درصد تولید ناخالص داخلی فرانسه را به خود اختصاص داده سالانه حدود ۱۵۰ میلیارد یورو ارز وارد چرخه اقتصادی این کشور می کند و فرانسه با حدود دو میلیون شاغل در صنعت گردشگری بیشترین تعداد شاغلان در این صنعت در قاره اروپا پس از اسپانیا را به خود اختصاص داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *