جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

19 بازی نباختن نفت یک رکورد است

جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 405919
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران، در مورد اینکه این تیم ١٩ بازی متوالی است که شکست نخورده تصریح کرد: خوشبختانه این رکورد خوبی است که ما دنبال داریم اما نگاه ما بازی به بازی است و همانطور که مقابل سپاهان که چند مهره اصلی‌مان را نداشتیم اما شکست را با مساوی عوض کردیم و شکست نخوردیم.
به گزارش جهان نقل از فارس،رحیم ایرانیان درباره انتخاب وریا غفوری به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و اینکه باشگاه سپاهان این نظرسنجی را از روی سازمان لیگ برداشته و بر روی باشگاه خودش منتشر کرده و به دلیل داشتن هواداران سپاهان غفوری به این عنوان رسیده، افزود: به هرحال این یک نظرسنجی بوده و غفوری هم عملکرد خوبی در تیم ملی داشت، اما مرتضی پورعلی‌ گنجی بهترین بازیکن تیم ملی بود و این بچه مؤمن یکی از شاخص‌ترین‌ها در تیم ملی به حساب می‌آمد، هرچند ما از طرف باشگاه نفت به غفوری تبریک می‌گوییم و قطعا حق او بوده که به این عنوان رسیده، اما از نظر ما حق مرتضی پورعلی گنجی بود که به عنوان بهترین بازیگن تیم ملی در جام ملت‌های آسیا انتخاب شود. وی ادامه داد:

البته ما نمی‌دانستیم که در سایت باشگاه سپاهان چنین کاری را انجام داده و قطعا اگر پورعلی گنجی در استقلال یا پرسپولیس بازی می‌کرد به دلیل هواداران او انتخاب می‌شد اما می‌دانید که باشگاه نفت طرفداران زیادی ندارد. اما به نظرم سازمان لیگ می‌توانست بر اساس بازی‌های انجام شده در جام ملت‌های آسیا خودش و بدون نظرسنجی بهترین بازیکن را انتخاب کند. در کل معتقدم ای‌کاش سازمان لیگ دو نفر را انتخاب می‌کرد تا هر دو بازیکن به حقشان برسند. سرپرست تیم فوتبال نفت تهران، در مورد اینکه این تیم ١٩ بازی متوالی است که شکست نخورده تصریح کرد: خوشبختانه این رکورد خوبی است که ما دنبال داریم اما نگاه ما بازی به بازی است و همانطور که مقابل سپاهان که چند مهره اصلی‌مان را نداشتیم اما شکست را با مساوی عوض کردیم و شکست نخوردیم. البته در این بازی امین حاج محمدی اخراج شد و مرتضی پورعلی‌ گنجی که هافبک بازی می‌کرد، به دفاع رفت و خیلی خوب از پس عقب زمین برآمد. هرچند که سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران است و حسین فرکی هم یکی بهترین مربی ایران او را می‌شناسیم. ایرانیان در پایان گفت:

همه نگاه ما به بازی‌های آینده مقابل سایپا، پیکان و بخصوص دیدار پلی‌آف در لیگ جوانان آسیا است چون ٢٨ اسفند باید در این رقابت‌ها بازی کنیم و دیگر در آنجا بحث نفت مطرح نیست بلکه موضوع ایران در میان است و امیدوارم بازیکنان مصدوم تا این بازی آماده شوند، هرچند که شنیده‌ایم تیم الجیش چند بازیکن خوب به تیمش آورده تا وارد لیگ قهرمانان آسیا شود. البته ما به بازیکنان و کادر فنی‌مان متکی هستیم و امیدوارم در پلی‌آف نتیجه خوبی بگیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *