يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

جعفر دهقان: «حانیه» را دوست دارم

جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 405850
جعفر دهقان از حضور در سریال دهه‌ی فجر شبکه دو ابراز رضایت کرد و گفت: نقشم در «حانیه» را دوست دارم و احساس می‌کنم در این نقش متفاوت بوده‌ام.
به گزارش جهان، جعفر دهقان در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح بیشتر نقشش در سریال «حانیه» بیان کرد: در این سریال نقش یک سرهنگ کلانتری را بازی می‌کنم که تقریبا نقشی خاکستری‌ است. برای بازی در «حانیه» انرژی زیادی صرف کردم و بیش از یک ماه در یزد کار کردیم که به نظرم کار خوبی از آب درآمده است؛ چراکه این پروژه هم گروه خوبی داشت و هم داستان جذابی را به همراه دارد.

وی سپس از تهیه‌کنندگی سریال «حانیه» توسط علی مهام اظهار خرسندی کرد و افزود: آقای مهام یکی از تهیه‌کنندگان خوب و خوش‌نام تلویزیون است که ای کاش از این دست تهیه‌کنندگان تعدادشان بیشتر بود. او در این پروژه برای اینکه قسط عوامل سریال عقب نیفتد، شخصا پول قرض می‌کرد و خودش دستمزد بازیگران و عوامل را می‌داد تا به قولش وفادار بماند.

بازیگر سریال در حال پخش «حانیه» در پایان گفت: این سریال به لحاظ کارگردانی هم خوب بود و با وجودی که آقای اشکذری اولین تجربه سریال‌سازی‌اش را می‌گذراند، به لحاظ شخصیتی و حرفه‌ای کاملا خوب عمل کرد. در کل همه گروه با هم هماهنگ بودند و به قدری پروژه «حانیه» برایم عزیز بود که وقتی تمام شد ناراحت شدم.

به گزارش ایسنا، سریال «حانیه» کاری از گروه فرهنگ، هنر و تاریخ شبکه دو سیما هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

داستان اصلی این سریال در حوالی سال ۱۳۵۷ در یزد اتفاق می‎افتد.

در «حانیه» بازیگرانی چون محمد کاسبی، جعفر دهقان، رزیتا غفاری، عباس غزالی، الهام چرخنده، زهرا سعیدی، هستی مهدوی‌فر، سیما خضرآبادی ایفای نقش کرده‌اند. همچنین ۲۰ بازیگر یزدی هم در سریال «حانیه» ایفای نقش کرده‌اند.

«حانیه» در ۱۳ قسمت به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری و تهیه‌کنندگی علی مهام ساخته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *