جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

یهره روانشناس اسرائیلی از قرآن کریم

پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۴۰
کد مطلب: 405671
یک روانشناس بالینی اسرائیلی، با اذعان به اینکه قرآن کریم، مملو از توصیه‌های تربیتی است، از این کتاب آسمانی برای حل مشکلات بین فرزندان یا خانواده بهره می‌برد.
به گزارش جهان به نقل از العالم «عوفر گروسبارد» در گفت و گو با نشریه اینترنتی " المصدر " گفت که از قرآن کریم برای حل مشکلات مابین فرزندان و والدین بهره می برد.

گروسبارد ساکن سرزمین های اشغالی ، خاطرنشان کرد: نسخه‌ای از قرآن به زبان عبری را پیدا کرده و ملاحظه کردم که بیش از ۳۰۰ داستان واقعی و جذاب در مورد تربیت فرزندان در آن‌ها وجود دارد.

او که درحوزه ارتباط کودکان با والدین تخصص دارد ، می گوید : به سرعت متوجه شدم که قرآن حاوی نکات تربیتی بسیاری است که به صورت جالبی بر رابطه بین انسان‌ها، بین فرزند و مادر و بین همسایگان و حتی میان دشمنان نیز تمرکز کرده است.

دکتر گروسبارد تأکید می‌کند: تندروی دینی در همه ادیان وجود دارد؛ واضح است که متون قرآن نیروی بالایی برای ارتقای جایگاه انسانی داراست و در صورت پیاده شدن آن در جامعه انسانی ما شاهد پیشرفت و گسترش انسانیت خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *