جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پرواز چهارمین ققنوس سینمای‌انقلاب

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 405559
نشست خبری چهارمین هم اندیشی متفکران و هنرمندان سینما انقلاب در آستانه شروع به کار این رویداد فرهنگی سینمایی کشور برگزار خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از ستاد خبری برگزاری چهارمین هم اندیشی متفکران و هنرمندان سینما انقلاب نشست خبری این حرکت فرهنگی سینمایی امروز ساعت ۱۵ در دفتر خبرگزاری مهر برگزار خواهد شد.

روح الله رجبی دبیر چهارمین هم اندیشی سینما انقلاب، ابوالفضل باقری دبیر اجرایی و سید احمد دربندی مسئول بخش محافل این رویداد سینمایی شرکت کنندگان در این نشست خبری خواهند بود.

این هم اندیشی که چهارمین سال بر گزاری خویش را پیش رو دارد به همت جنبش فکری هنری رسانه انقلاب و با هدف پرداختن هرچه بیشتر و برجسته سازی ارزش های اسلامی ایرانی در فضای هنر هفتم و بررسی نسبت علوم انسانی و اسلامی با مقوله سینما برگزار می شود.

هم اندیشی های سینما انقلاب در سطح افکار عمومی بیشتر با مراسم داوری انتهای هم اندیشی های سالانه و آیین اهدا لوح سینمایی ققنوس و همچنین برنامه ای که به همین عنوان بصورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود، شناخته شده است.

گفتنی است مراسم افتتاحیه چهارمین هم اندیشی متفکران و هنرمندان سینما انقلاب فردا پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه همزمان با ایام الله دهه فجر پس از اذان مغرب در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه فعالیت خویش را با حضور جمعی از چهره های گفتمانی انقلاب اسلامی در حوزه های فرهنگی، هنری و علوم انسانی آغاز خواهد کرد.

بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته این جشنواره به مدت ۱۵ روز تا یکم اسفند ماه به طول خواهد انجامید و در این مدت هر روز از بعد از ظهر تا شامگاه برنامه‌های نمایش فیلم، نقد و بررسی، برگزاری کارگاه و سخنرانی با حضور اساتید حوزه های مختلف را شامل خواهد بود.

علاقه مندان می توانند جهت پیوستن به گروه های نخبگانی عضو در مجموعه سینما انقلاب و شرکت در برنامه های چهارمین هم اندیشی سینما انقلاب به سایت WWW.Cinemaenghelab.ir مراجعه نمایند.

بدینوسیله از رسانه های گروهی دعوت به عمل می آید در نشست خبری این رویداد سینمایی فرهنگی کشور که امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۵ در سالن کنفرانس خبرگزاری مهر برگزار خواهد شد، حضور بهم رسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *