جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۲

گلدوزی لباس ظریف سوژه رسانه‌ها+عکس

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۹
کد مطلب: 405483
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در کنفرانس خبری خود در ارمنستان لباسی پوشید که به شدت مورد توجه رسانه‌ها و شبکه های مجازی قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از مجله مهر، لباس آقای ظریف و گلدوزی لبه آستینش در چند روزه گذشته سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد. آقای ظریف در کنفرانس خبری با «ادوراد نعلبندیان» همتای ارمنی خود در کشور ارمنستان لباسی پوشید که روی آن اسم آقای ظریف به اختصار (J.Z) گلدوزی شده بود.

هرچند که ظریف همواره به رعایت اصول و ریزه کاری های دیپلماتیک شهره است. اما این اتیکت ارتباط خاصی با اصول دیپلماتیک ندارد.


گفتنی است دیپلمات ها موظف هستند همواره از پیراهن هایی استفاده کنند که آستین هایش بیش از ۲ سانتی متر از سر آستین کت هایشان بلندتر باشد و برخی از چهره های سرشناس نیز به جهت نمایش اصالت پیراهن هایشان از پیراهن های تک دوزی شده با اتیکت های شخصی استفاده می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با حقوقيق كه اينا سالهاي سال بابت ماموريتهاي خارج گرفتن گلدوزي ديگه كف قصه است!
Iran, Islamic Republic of
و اين نشون مي ده كه چقدر رسانه هاي ما بي سوژه اند!!!!!!!! كه اين براشون سوژه است. نديد بديد هاي رسانه هستند اينها بيشتر.