سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۵

جزئیاتی از دریافت پول تردد در تونل ها

سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 405335
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر گفت: در حال حاضر تنها فوریت طرح دریافت عوارض از بزرگراه‌ها برای بررسی چگونگی آن در شورای شهر رای آورده اما این به معنای تصویب نیست.
پیشنهاد دریافت عوارض از بزرگراه‌ها فقط رای «فوریت» است
به گزارش جهان، ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری دانشجو» در خصوص تصویب فوریت طرح دریافت عوارض از بزرگراه ها در شورای شهر گفت: در حال حاضر تنها فوریت این طرح برای بررسی چگونگی آن در شورای شهر مطرح شده و در همین راستا لازم بود تا فوریت آن رای بگیرد .

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: فوریت این طرح نیز به این دلیل بود که برای مثال برای احداث تونل گرفتن تونل صیاد و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به هر جال این بخش نیاز به پول دارد و برای آنکه این در آمد از طریق خود پروژه تامین شود، چنین پیشنهادی قابل تامل است.

وی افزود: در همین راستا تنها فوریت آن مطرح شده و متن طرح و فرایند و چگونگی اجرای آن هنوز بررسی نشده و مشخص نیست که چنین طرحی رای بیاورد.

قناعتی خاطر نشان کرد: من شخصا با پروژه هایی که در حال حاضر وجود دارد مخالف هستم و به نظرم صحیح نیست مردم را دچار مشکل کرد اما در ارتباط با پروژهای آینده می توان چنین طرحی را با بررسی کامل اجرا کرد اما به شرط آنکه از روز اول افتتاج به مردم اطلاع رسانی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این کار بسیار اشتباه است!
Iran, Islamic Republic of
لطفا كاملا هم اطلاع رساني بشه كه براي ترافيك داخل تونل قرار هست عوارض گرفته بشه نه چيزه ديگه
مصطفی
Romania
پیشنهاد میکنم آقایان یه سری به عوارضی های اتوبانهای خروجی بزنند
فکر میکنید اون صف رو میتونید تو وسط تهران داشته باشید
یک حرفی بزنید که حداقل شدنی باشد
محسن
من مخالف این طرحم
ولی اگه قرار باشه اجرا بشه که دیگه باجه نمیزنن!!!1به صورت هوشمند با دوربین ثبت میشه
یا اینکه از قبل مثل طرح ترافیک باید یه میزانی اعتبار بخری...


تهرانه ها!!!
ن-محمودی
Iran, Islamic Republic of
یه کم خجالت خوبه .
چون اساس بعضی طرحهاوپیشنهادات غلطه.