دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۴
۲

پاسخ جالب اندو به اظهارات قلعه نویی

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب: 405266
اندو به دوستانش گفته است که به رسم ادب باید به قلعه نویی مسیج می داده است و این موضوع هیچ ربطی به صحبت های مطرح شده ندارد.
به گزارش پرشین ورزش، آندرانیک تیموریان هفته گذشته علیه امیر قلعه نویی سرمربی استقلال مصاحبه کرد و حرف هایی زد که در نوع خودش قابل تامل بود.

این حرف ها اما با واکنش سرمربی آبی ها مواجه شد و او در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با سپاهان، اس ام اس تیموریان را به خبرنگاران نشان داد و در واقع یک موضوع شخصی را رسانه ای کرد.آندو در آن اس ام اس از زحمات قلعه نویی تشکر کرده بود و گفته که نمی تواند در استقلال بماند،حتی او در آن پیام به سرمربی استقلال گفته بود که حلالم کنید.

برای خیلی ها سوال است که چرا آندو با وجودی که با سرمربی استقلال مشکل داشت،به او این اس ام اس را داد.حتی دوستان آندو هم در این چند روز از او این سوال را کردند که تیموریان هم جواب خوبی به این سوال ها داده است.آندو گفته وقتی یک مربی برایش زحمت می کشد باید قدردان زحماتش بود، حتی اگر بازیکن با این مربی مشکل داشته باشد.او گفته که یک رفتار اجتماعی و انسانی باید صورت می گرفت و او با وجود اینکه با این مربی مشکل داشت باز هم از زحمات سرمربی استقلال قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حتماً قطعاً مسائل پولی تو جداییش تاثیر نداشته؟!!!!
کجا به قلعه نویی پاسخ داده؟؟؟مصداق بارز ماله کشیدنه این حرفاش که