جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

واکنش قلعه نویی به فحاشی سرخپوشان

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 460354
پاسخ قلعه نویی به فحاشی هواداران تراکتورسازی.
 به گزارش جهان به نقل از افکارخبر، امیر قلعه نویی شب گذشته تصویری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که به زمان حضور او در تراکتورسازی برمی گشت. او می خواست نشان دهد که توافق اولیه صورت گرفته و در آستانه بازگشت به تراکتورسازی و نشستن روی نیمکت پرشورها قرار دارد.
 
اما گویا هواداران تراکتورسازی دل خوشی از قلعه نویی ندارند. آنها به صفحه قلعه نویی هجوم آورده و در زیر همان تصویری فوق الذکر شروع به فحاشی کرده و حسابی از خجالت سرمربی سابق تیم شان درآمدند.
 
 
 
ژنرال آبی ها که پس از سال اول حضورش در تبریز، با رد درخواست هایش از سوی مسئولان وقت باشگاه، حاضر به تمدید قرارداد با تراکتورسازی نشده بود، حالا جایگاه خوبی در میان هواداران سرخ تبریز ندارد.
 
 
 
همه اینها را که بگذاریم در کنار خشم هواداران تراکتورسازی از اخراج تونی اولیویرا که محبوبیت خاصی نزد هواداران داشت و همینطور دو بازی حساس پیش رو در لیگ و جام حذفی در مقابل استقلال، به سختی کار قلعه نویی در روزهای آتی پی خواهیم برد.
 
 
 
پس از فحاشی های بی حد و حصر تراکتوری ها، سرمربی جدید این تیم پاسخ این هواداران را با انتشار یک جمله در صفحه اجتماعی خود داد: «من برای تنفر از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم زیرا درگیر دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند.»
  
 
جمله ای که پیش از این برای مخالفانش در استقلال هم به کار برده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قلعه نویی درتبریزکارمشکلی داره نه بخاطرهواداران بلکه بخاطردفاع ازحیثیت و سابقه کاری و فنی خودش
البته امیربارها ثابت کرده مردروزهای سخته و برمشکلاتش چیره شده
درهرحال تراکتورتیمی است که امیرآن را نبسته است و جایگاه مناسبی هم دربین مدعیان ندارد و لذا انتظارات زیادی هم دراین فصل ازاو وجود ندارد
امیرسعیدابوزهرا
Iran, Islamic Republic of
کل الیوم گنده گویی می کند این قلعه نویی
قلعه نویی مردعمل است و کارنامه اش بهترین گواه این ادعاست
گنده گویی افرادی مانند شما می کنند که می خواهند خاک برخورشید بپاشند اما ناتوانند!