شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تجلیل از خانواده شهدای حوزه علوم دفاعی

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 403655
نخستین یادواره شهدای اندیشمند حوزه علوم دفاعی سپاه در تالار ایوان شمس برگزار شد.
تجلیل از خانواده شهدای اندیشمند حوزه علوم دفاعی سپاه به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، اولین یادواره شهدای اندیشمند حوزه علوم دفاعی سپاه پاسدار انقلاب اسلامی و سومین سالگرد شهادت سردار احمدی سیاف زاده با حضور سردار احمد وحیدی رئیس مرکز اهداف راهبردی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار مرتضی قربانی رئیس سازمان ویژه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، سردار احمد غلام پور از فرماندهان دوران دفاع مقدس و خانواده شهدای اندیشمند در تالار ایوان شمس برگزار شد.

طبق این گزارش از خانواده های شهدای اندیشمند حوزه علوم دفاعی سپاه پاسداران توسط سردار وحیدی و قربانی با اهداء لوحی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، سردار شهید احمد سیاف زاده سردار بی ادعایی بود که در نخستین روز بهمن ماه سال ۱۳۹۰ در شب شهاد حضرت رسول اکرم(ص) به علت عارضه های شیمیایی دعوت حق و یاران شهیدش را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نایل گشت به همین منظور این مراسم در سالگرد این شهید بزرگوار برگزار شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *