جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
جانشین پلیس راه کشور خبر داد

بارش برف در محور استان‌های شمالی

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 403389
جانشین پلیس راه ناجا از بارش برف در محورهای دو استان گیلان و مازندران و بارش باران در برخی محورهای استان‌های خراسان، سمنان و گلستان خبر داد.
به گزارش جهان سرهنگ صمد اسفندیاری در گفت‌وگو با تسنیم در تشریح وضعیت جوی و ترافیکی صبح امروز اظهار داشت: برابر آخرین اخبار و تصاویر دریافتی از راه‌ها و جاده‌های کشور بارش باران در اکثر محورهای استان‌های خراسان جنوبی و رضوی ادامه دارد و این وضعیت در محورهای آشخانه به بجنورد و بجنورد به اسفراین مشابه است.

جانشین پلیس راه ناجا ادامه داد: علاوه بر استان‌های مذکور، وضعیت جوی در محورهای شاهرود به آزاد شهر، توکستان به سمنان و توسکستان به کیاسر در استان سمنان و همچنین محور توسکستان به خوش ییلاق در استان گلستان و محور هراز و چالوس در مازندران نیز بارش باران گزارش شده است.

وی با اشاره به بارش برف در برخی از محورهای استان‌های شمالی کشور گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی، بارش برف در کلیه محورهای استان گیلان و اکثر محورهای استان گلستان ادامه دارد.

اسفندیاری در پایان با بیان اینکه سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخور دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برف و باران در برخی استان‌ها، از مسافرانی که قصد سفر به استان‌های مذکور را دارند تقاضا می‌شود تا با توجه به لغزندگی معابر و افزایش احتمال تصادف، جداً از تخطی از سرعت مطمئنه خودداری کنند. همچنین مسافران استان‌های برف‌گیر لازم از تا تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ را همراه خود داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *