جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

روایتی متفاوت از زندگی بانوان محجبه شده

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 403378
مستند "از لاک جیغ تا خدا" در ۲۳ قسمت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای از امشب، سوم بهمن جمعه‌ها ساعت ۲۲:۵۰ روی آنتن شبکه دو می‌رود.
به گزارش جهان به نقل از نسیم، هاشم تفکری بافقی، تهیه‌کننده این مستند تلویزیونی گفت: در این مستند تلویزیونی به سراغ ۲۲ بانوی ایرانی خواهیم رفت که در گذشته حجاب مناسبی نداشتند و هرکدام به دلیل یکسری اتفاقات جذاب در زندگیشان محجبه شده اند.

وی درباره تولید این مستند گفت: این مستند از سوژه های بسیار نابی برخورداراست که هر کدام به تنهایی قابلیت تبدیل شدن به یک فیلم یا مجموعه تلویزیون را دارا هستند، ما برای انتخاب و مهمتر از آن راضی کردن خاانم ها برای اینکه قصه زندگی خود را روایت کنند، سختی های بسیاری را پشت سر گذاشتیم و در نهایت موفق شدیم.

این تهیه کننده افزود: این مستند که تولید آن ۵ ماه به طول انجامید،کاملا با واقعیت زندگی افراد منطبق است و سعی نکردیم در ساخت آن قصه پردازی کنیم.

تفکری بافقی گفت: طرح این مستند ۴ سال در ذهن من بود تا اینکه با حمایت و کمک بسیار خوب سعید اشناب، مدیر گروه مستند شبکه دو به تولید رسید.

«از لاک جیغ تا خدا» کاری از گروه مستند شبکه دو سیماست که هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۲:۵۰ روی آنتن تلویزیون می رود.

از دیگرعوامل این مستند می توان به عمار باستان فرد تصویربردار، علی نمازی و علی عبدالحسینی مدیر تولید ، سامان غناعمی تدوینگر ، علی سیاهی، اکبرحسین زاده، زینب نعمتی و انسیه تقوی هماهنگی اشاره کرد.

پخش این مستند جمعه، ۳ بهمن از شبکه دو سیما آغاز می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *