يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

‫تقدیر آیت الله جنتی ازشهرداری بخاطر نه دی‬

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 402866
آیت‌الله جنتی از نقش برجسته شهرداری تهران در بزرگداشت نهم دی تقدیر کرد و گفت: شهرداری تهران همواره با ایفای نقش ممتاز خود، خدمات بسیار ارزنده‌ای را در مراسم اصلی انقلاب اسلامی ایفا کرده است.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نشست شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با حضور آبخضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علی محمد نایینی مشاور فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران و قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی، صباغ رییس شورای هماهنگی تهران و جمعی از شهرداران مناطق و مدیران حوزه اجتماعی برگزار شد.

طی این نشست آبخضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با قدردانی از اقدامات و تلاش های گسترده و موثر شهرداری تهران اعلام کرد: طی جلسه ای آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان صمیمانه از خدمات بسیار ارزنده و موثر شهرداری تهران و مجموعه شهرداری در بزرگداشت نهم دی تقدیر و تشکر خود را اعلام کرد.

وی افزود: همچنین به گفته آیت الله جنتی بخش عمده و اصلی بزرگداشت مراسم اصلی انقلاب را بر عهده شهرداری تهران است و این نهاد نقش ممتاز و برجسته ای ایفا کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *