يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

آتش نفت ارزان دامان پاکستان را هم گرفت

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 402847
کاهش قیمت نفت افزایش مصرف سوخت و بحران در ۴ ایالت پاکستان شد،‌ نخست وزیر این کشور جلسه اضطراری تشکیل داد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از آناتولی خبر داد، بحران نفتی یک ماهه در پاکستان زندگی در چهار ایالت این کشور را متوقف کرده تا نخست وزیر این کشور با تعیین جلسه اضطراری به دنبال راه‌حل موضوع باشد.

بر اساس این گزارش در حالیکه صف‌های طویلی از مردم گالن به دست برای تهیه سوخت در پمپ بنزین‌ شهرهای پاکستان صف کشیده‌اند در برخی مواقع منجربه تنش بین آنها و کارمندان پمپ بنزین‌ها می‌شود.

هزاران تن از شهروندان لاهور دومین شهر بزرگ پاکستان بدترین شرایط را دارد این در حالی است که دانشگاه‌های این کشور در حال گرفتن امتحانات دانشجویان هستند دارد. دیگر شهرهای این کشور مانند کراچی، راول‌پندی، فیصل آباد و پیشاور هم از کمبود سوخت رنج می برند.

نوازشریف نخست‌وزیر پاکستان جلسه اضطراری کمبود سوخت را در پایتخت این کشور مدیریت می‌کند و وزیر نفت و منابع طبیعی این کشور با شرکت مستقر در دبی برای تأمین فوری سوخت این کشور تماس گرفته است.

خاقان عباسی وزیر نفت این کشور معتقد است که کاهش ۳۰ درصدی قیمت نفت طی دو ماه اخیر میزان استفاده سوخت در این کشور را بسیار افزایش داده است اما در دیگر سو تحلیلگران می‌گویند کاهش عرضه نفت از سوی شرکت‌هایی که پاکستان پول آنها را پرداخت نکرده است عامل بحران نفتی در پاکستان است.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۱۰۳۰۰۰۰۶۴۰#sthash.PkChfkLo.dpuf
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *