جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۱

ماجرای تیتر عجیب و غریب روزنامه شرق!

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 402798
روزنامه کیهان کماکان و برابر روش جاری خود در بخش گفت و شنود و در قالبی طنز به جریان خروج ۲۲ هزار میلیارد دلار از کشور اشاره می کند که برای تلطیف فضای امروز جهان نیوز به ان اشاره می کنیم.
 به گزارش جهان؛ کیهان در بخش گفت و شنود خود به بیان نکته ای طنز گونه از یکی از مسائل اقتصادی روز کشور اشاره کرده و آورده است:  
                                                                                                        
 گفت:دیروز،روزنامه شرق درصفحه اول خود از قول جهانگیری تیتر زد که ۲۲ هزار میلیارد دلار بدون بازگشت از کشور خارج شده است!!

گفتم: ۲۲ هزار میلیارد دلار؟! این رقم فوق‌کلان کجا بوده؟ از کجا برداشت شده و از کجا خارج شده؟! اصلا می‌فهمند ۲۲ هزار میلیارد دلار یعنی چی؟!

گفت: البته روزنامه شرق به روش همیشگی مدعیان اصلاحات، کلک‌مرغابی زده و در تیتر صفحه اول و تیتر خبر در صفحه ۲ مبلغ ۲۲‌هزار میلیارد دلار را آورده ولی در متن خبر نوشته ۲۲ میلیارد دلار!

گفتم: ۲۲ میلیارد دلار هم دروغ است چون اولا خزانه دولت، دخل بقالی نیست که هر کس از راه رسید دست کند و پول بردارد! و ثانیاً برداشت از آن به مجوز مجلس نیاز دارد و ثالثا بعد از مجوز هم از طریق بانک‌ها و در قالب سند برداشت می‌شود و رابعاً: اگر راست می‌گویند اسناد آن را ارائه کنند!

گفت: اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس به این دروغ‌ها نیاز دارند چون به هیچ‌یک از وعده‌های خود که عمل نکرده‌اند و باید با تخریب دیگران ابراز وجود کنند...

گفتم: معنی دولت راستگویان را هم فهمیدیم! از شخصی پرسیدند آیا در همه عمرت یک حرف راست زده‌ای؟ گفت؛ اگر بگویم آری، دروغ دیگری گفته‌ام!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دم کیهان گرم