شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۳

نگرانی رسانه وابسته به دانشگاه آزاد از تجمع دانشجویان مقابل سفارت فرانسه!

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 402587
خبرگزاری وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه یک تحلیل بامزه، از برگزاری تجمع دانشجویان دانشگاه‌های تهران مقابل سفارت فرانسه در اعتراض به توهین مجدد به ساحت پیامبر اکرم(ص)، ابراز نگرانی کرد.
به گزارش جهان، خبرگزاری ایسکا نیوز در این باره نوشته است: این تجمع در حالی صورت می گیرد که تیم مذاکره کننده کشورمان در ژنو نشست هایی رسمی و جدی را با گروه ۱+۵ برقرار کرده اند. تکرار دیدار های دوجانبه دو طرف ایران و آمریکا، ایران و فرانسه در سطح وزرا نشان از جدیت مسیر مذاکرات و خطیر بودن آن دارد حال آنکه در داخل ممکن است این اقدام منافعی را برای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی تامین کند بنابراین تجمع کنندگان فردا باید مراقب نفوذیهای دشمن باشند تا اعتراض به این نشریه موهن و دولت فرانسه از اعتراض قانونی خود خارج نشود. احساسات و شعور دینی در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام و سایر پیامبران الهی قابل تحسین است اما باید مراقب بود تا منافع ملی و ارزش های اسلامی مان را هم تامین کند تا بازی در زمین دشمنان کشور و اسلام عزیز قلمداد نشود.

گفتنی است، تقابل آفرینی بین منافع ملی و آرمان های انقلابی و اسلامی ملت ایران از سوی یک طیف سیاسی، انتقادات ناظران سیاسی را برانگیخته است. منتقدان تاکید می کنند که منافع کشور با آرمان های آن پیوند خورده و جدایی این دو از هم اشتباهی سخت است که منجر به مخدوش شدن هر دو آن می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *