سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲۳
۱۰۴
تجمع گسترده مردم و دانشجویان مقابل سفارت فرانسه؛

حاج احمد پناهیان: وقتی آمریکا به اسلام حمله می‌کند چه جای حرف زدن از صلح حدیبه است؟

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 402672
تجمع اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی «شارلی‌ابدو» به پیامبر گرامی اسلام دقایقی پیش در مقابل سفارت فرانسه برگزار شد.
حاج احمد پناهیان: وقتی آمریکا به اسلام حمله می‌کند چه جای حرف زدن از صلح حدیبه است؟
به گزارش جهان، حاضرین در این تجمع با در دست داشتن پلاکارد، پوستر و دست نوشته‌هایی انزجار خود را از اقدام توهین آمیز این نشریه فرانسوی اعلام کردند.

دانشجویان با سر دادن شعارهای لبیک یا رسول‌الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس از حمایت‌های دولت‌های غربی از اقدام نشریه شارلی‌ابدو انتقاد کردند و خواستار اخراج حامیان تروریسم از کشور شدند.

تجمع‌کنندگان دقایقی با مداح این مراسم هم‌صدا شدند و به سینه‌زنی پرداختند. همچنین اعتراض کنندگان تهرانی خواستار اقدام انقلابی وزارت خارجه و اخراج سفیر فرانسه شدند.

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این تجمع دانشجویان گفت: غرب ادعا می‌کند مدافع حقوق بشر است و در همان حقوق بشر آمده است که انسانها در انتخاب عقیده‌های مختلف آزاد هستند و باید به عقیده‌های افراد احترام گذاشت.

وی ادامه داد: شما به ادعای خودتان می‌گویید که هرکس حق دارد عقیده خود را داشته باشد و نمی‌توان به آن توهین کرد پس چگونه اجازه می‌دهید به عقاید مسلمانان توهین ‌شود؛ این یک تناقض آشکار در رفتار دولت فرانسه است.


نماینده مجلس ادامه داد: اینکه عده‌ای به داخل یک نشریه بریزند و در آنجا کشتار انجام دهند ثمره اقدامات فرانسه است؛ این حرکت به احتمال زیاد نقشه خود غربی‌هاست تا اسلام را بدنام کنند زیرا این کشور از همین تروریست‌ها در عراق، سوریه و دیگر نقاط حمایت کرده است.

توکلی در ادامه با انتقاد از عملکرد وزارت امور خارجه پس از توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر، گفت: در حالیکه چنین اقداماتی از سوی غرب و فرانسه علیه اسلام صورت می‌گیرد آیا باید مقامات وزارت امور خارجه آن رفتار را انجام می‌دادند؟

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000402/nf00402676-1.jpg

وی ادامه داد: رهبر انقلاب شما را فرزند انقلاب خواند و شما نیز باید اقدام متناسب انجام دهید.

این نماینده مجلس افزود: آیا آن اهانت به ساحت پیامبر یک «آخ»از سوی وزارت امور خارجه نمی‌خواست که شما آن سفر غیر خوشایند را انجام دادید؟

وی در ادامه خطاب به برخی جریان‌های داخلی اظهار داشت: کسانی که در داخل به کمپین ضد اسلام پیوسته‌اند آیا نمی‌دانند که پیامبر اسلام وجه مشترک همه اقوام ایرانی و وحدت‌بخش مسلمانان است.

توکلی خاطرنشان کرد: این جریان‌ها اگر فهم و غیرت دارند باید آن را به کار بگیرند و اقدامات ضد اسلامی را محکوم کنند.

لزوم برخورد شایسته و انقلابی مسئولان با کشورهای اهانت‌کننده به پیامبر اسلام


علی عبدی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل هم در تجمع دانشجویان و اقشار مختلف مردم در مقابل سفارت فرانسه که در رابطه با اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر گرامی اسلام برگزار شد، گفت: امروز اینجا جمع شده‌ایم که اتفاقات مکرری که از دولت‌های غربی سر زده و قلوب ملت‌های مسلمان را آزرده کرده است را پاسخ دهیم و این اقدامات را محکوم کنیم.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000402/nf00402676-2.jpg

وی افزود: توهین به مقدسات اسلام سابقه ۱۴۰۰ ساله دارد اما امروز به برکت پیروزی انقلاب و قدرتمند شدن آن توهین به مقدسات اسلام خصوصا در مکان‌هایی که دولت‌های غربی نفوذ بیشتری دارد، شدت گرفته است.

وی ادامه داد: اگر بخواهند نور اسلام را خاموش کنند نه تنها به نتیجه نخواهند رسید بلکه به همت نفس قدسی پیامبر اسلام روز به روز گسترش بیشتری خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد:‌ این توهین‌ها زیر چتر حمایتی مفهومی مضحک آزادی بیان مطرح می‌شود. در حالی که پوشش حجاب بانوان در کشورهایی مانند فرانسه محدود وغیرقانونی اعلام شده است، حال چطور در چنین کشوری توهین به دین را آزاد اعلام و پوشش حجاب ممنوع می‌شود.

وی تصریح کرد: چرا کشورهایی که خود را مدعی آزادی بیان می‌دانند کشیدن کاریکاتور پیامبر اسلام را آزاد ولی ساختن مسجد را ممنوع می‌کند. چرا در این کشورها اجازه بیان مباحثی پیرامون هولوکاست و اهانت به رژیم صهیونیستی را نمی‌دهند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه یکی از شعارهای انتخاباتی روحانی بحث افزایش ارزش پاسپورت و گذرنامه‌های ایرانی در جهان بود، افزود: به نظر شما آیا امروز واقعا چنین اتفاقی رخ داده است. آیا این توهین‌هاکه امروز به مسلمانان در کشورهای اروپایی می‌شود شایسته برخورد انقلابی مسئولان جمهوری اسلامی نیست؟

وی به پیاده‌روی وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر خارجه آمریکا اشاره کرد و افزود: آیا به جای این موضوع بهتر نبود برخوردی انقلابی، محکم و شایسته شان جمهوری اسلامی با آمریکا که ام‌الافساد است، صورت گیرد.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000402/nf00402676-3.jpg


میرحاجی:
دستگاه دیپلماسی سفیر فرانسه را از کشور اخراج کند

محسن میرحاجی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران هم در این تجمع گفت: مردم و دانشجویان اینجا جمع شده‌اند که به سفیر بی‌کفایت فرانسه بگویند «لبیک یا محمد» و بگویند که اگر سفارت فرانسه را خراب نمی‌کنند به خاطر فرمان امام(ره) و رهبر‌شان است.

وی افزود: ما همیشه پشت سر پیامبر‌مان هستیم. از آقای ظریف و دستگاه دیپلماسی توقع اقدام انقلابی نداریم ولی می‌خواهیم حداقل با نماینده شیطان بزرگ قدم نزند و سفیر فرانسه را از کشور اخراج کند.

میرحاجی تصریح کرد: کشور ما یک کشور حسینی است و ما دانشجویان بسیجی و مردم انقلابی اجازه نمی‌دهیم به اسلام توهین شود.

وی با اشاره به فعالیت سفارت فرانسه در ایران گفت: در این سفارت ناموس ملت را بی‌حجاب می‌کنند و معلوم نیست مسئولان در وین چه کاری انجام می‌دهند.

این مسئول دانشجویی با اعلام اینکه حرکات نشریات و مسئولان فرانسوی خدشه‌ای به پیامبر اسلام وارد نمی‌کند.

  جای تعجب است، کشورهایی که فرقه‌ها را ایجاد می‌کنند و اتحادیه مضحکی برای از بین بردن آنها تشکیل داده‌اند

سلیم ملازنی دانشجوی اهل سنت دانشگاه مذاهب در تجمع مقابل سفارت فرانسه هم عنوان کرد: امروز روزی است که ما مسلمانان نتیجه تفرقه را دیدیم. عده‌ای در فرانسه پیامبر ما را مورد توهین قرار دادند. کشورهای غربی به خاطر منافع خود همچنان درحال ایجاد تفرقه میان مسملانان و تشکیل گروه‌های تکفیری هستند.

اسلام دین تکفیری نیست.اسلام دین رحمت، عطوفت و صلح است.جای تعجب است کشورهایی که فرقه‌ها را ایجاد می‌کنند و اتحادیه مضحکی برای از بین بردن آنها تشکیل داده‌اند.ما مسلمانان شیعه و سنی هر گونه عملیات تروریستی را محکوم میکنیم. توهین به مقدسات را محکوم می‌کنیم.

https://www.jahannews.com/images/docs/000402/n00402676-t.jpg

دانشجویان مسلمان ضمن اعتراض خود در توهین به پیامبر، هر گونه عملیات تروریستی را متوجه همان کشورهای غربی و آمریکا و انگلیس و فرانسه می‌دانیم.

پهلوان:
توهین به مقدسات اسلامی نتیجه‌ای جز ناامن ساختن کشورهای غربی ندارد


علی پهلوان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان هم در تجمع اعتراضی دانشجویان که عصر امروز در مقابل سفارت فرانسه برگزار شد، ضمن محکوم کردن اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی گفت: ۱۴۰۰ سال است که اسلام به عنوان دین صلح، برابری و برادری، همه را به عدالت، مهربانی و خداپرستی دعوت می‌کند.

وی افزود: اکنون مسلمانان جهان مواجه با جنگ پایان‌ناپذیری هستند که به آنها تحمیل می‌شوند. اشرار یهودی که ما آنها را صهیونیست می‌دانیم سال‌ها نفرت علیه مسیحیت و مسلمانان را تجربه کرده است و اینک برای انتقام‌گیری و تکلیف مسلمانان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه به حمایت انگلیس، عربستان، آمریکا به داعش و القاعده اشاره کرد و افزود: اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام و مقدسات اسلامی نتیجه‌ای جز ناامن‌ ساختن کشورهای غربی و تشکیل گروه‌های تروریستی ندارد.

پهلوان اضافه کرد: اگر به حکم قتل در مورد سلمان رشدی عمل می‌شد امروز کسی اجازه توهین به پیامبر اسلام را به خود نمی‌داد.

این فعال دانشجویی در خاتمه گفت: از قوه قضائیه می‌خواهیم ضمن پیگیری قضایی اقدام توهین‌آمیز این نشریه فرانسوی اقداماتی انجام دهد تا دیگر به مقدسات مسلمانان توهین نشود.

پناهیان: فرانسه،دانمارک، انگلستان و سایر کشورهای غربی پیاده نظامند

حجت الاسلام احمد پناهیان هم در این تجمع عنوان کرد: همه می‌دانیم فرانسه،دانمارک، انگلستان و سایر کشورهای حقیر در این فتنه سیاه و بازی نفرت انگیز جز پیاده نظامی بیش نیستند. فرانسه و انگلستان که مانند سگ قلاده به گردن خود را دست آمریکا سپردند بدانند ما هنوز جنایات دفاع مقدس را فراموش نکرده‌ایم.

هنوز خون شهیدانمانم را فراموش نکرده و نمی‌کنیم. امروز بسیج دانشجو، طلبه، بسیج ملت ایران برای تسویه گذشته نیامدند بلکه برای نفرت و بغض خود در اینجا حاضر شدند و تجمع امروز معنای دیگری دارد. این فریاد به اربابان آمریکا و انگلیس برسد. اگر امریکا خود را در پرتگاه نابودی نمی‌دید دست به این جنایت نمی‌زد.


آمریکا بدان اگر مرگ بر امریکا هشدار بود به محمد قسم تا مرگ تو را نبینیم دست از مبارزه بر نخواهیم داشت. تا نیستی و نابودی کامل استکبار از پای نمی‌نشینیم. مبارزه با دشمن ریشه در سنت رسول خدا دارد.

‫شما مستکبران خوب تشخیص دادید که اسلامی که پرچم انقلاب اسلامی را به جهان عرضه کرده غیر از اسلام امریکایی است.اسلام ما اسلام عزت و غیرت است. بیداری اسلامی نه تنها موجش جهان را برداشته و دیکتاتورهای شما را ذلیل کرده است بلکه در امریکا و انگلیس از مسلمانان جوان الگو می‌گیرد.بیداری اسلامی امروز اروپا را به لرزه در آورده است. اسلامی می‌خواهیم که عدالت را مستقر کند و حق مظلوم را از ظالم بگیرد.‬

ما درس آموختگان رهبر و ابرحریفی هستیم که شما را ذلیل کرد.به دیپلمات‌ها و وزیر امور خارجه می‌گویم: آخرین باری که مقام معظم رهبری که به نص قانون اساسی باید سیاست‌های کشور را تعیین کند، به شما فرمود سیاست محوری که شما باید اعمال کنید سیاست تعاملی ضد نظام سلطه است.

مقام معظم رهبری در بین ۵۰ هزار فرمانده پایگاه مقاومت بسیج در محرم سال گذشته گفت: شما باید از صدق زینب کبری(س) الگو بگیرید، زینب هیچ گاه پشت به دشمن نکرد. ضدیت نظام سلطه ولی پشت به دشمن نکنید.

حالا که آمریکا به قدرت اسلام و رسول اکرم(ص) حمله می کند چه جای حرف زدن از صلح حدیبه است. اصل دعوی جهاد با مستکبر است، صلح استثناء است ولی امروز روز استثناء نیست. اهانت به پیغمبر اکرم(ص) اهانت به ساحت مقدس الله است.

اگر ما مسلمان موحدیم، اگر همه مسیحی‌ها، زرتشتی‌ها و همه ادیان الهی موحد هستند همه باید یکپارچه اقدام کنند، فرانسه بازیچه دست آمریکاست پس مرگ بر آمریکا. دسته‌ها، هیئت‌ها و مساجد و تکایا و یک و نیم میلیون راهیان کربلا بدانید که امروز کربلای شماست. امروز باید همانطور که وقتی حرم حضرت زینب(س) تهدید شد به میدان آمدید مسئول باشید و به میدان بیاید.

شرمنده‌ایم که وزیر امور خارجه در این چکاچک ستیز دشمنان هوس کرده با وزیر امور خارجه آمریکا قدم بزند پس باید بگوییم وزیر امور خارجه اقتدار اقتدار.
منبع:فارس و خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


توفیقی از قزوین
از زمانی که چشم به دست کد خدا سپردند عزتمندی را به مذاکره فروختیم
آقای توکلی به داشتن نمایندهای چون شما درمجلس افتخارمیکنیم
Iran, Islamic Republic of
اون وقتی که رییس‌جمهور مهرورز محبوبتون عزت ملی رو فروخت و زیر تابلوی خلیج عربی نشست، وقتی ملوانان متجاوز انگلیسی رو با عزت و احترام و اعطای هدیه به خانه‌شان فرستاد، وقتی تو دانشگاه کلمبیا آبروی کشور رو برد، وقتی شیخ قطری با دمپایی و بدون جوراب روبروش نشست، وقتی بدون توجه به اصول پرستیژ ملی اعتبار کشور رو در بسیاری از دیدارهای خارچی خدشه دار کرد و ....، هیچکدومتون یه آخ هم نگفتید؛ آقای توکلی و دوستان اصولگراش دست رو دست گذاشتند تا کشور به این فلاکت بیفته. حالا یاد غیرت اسلامی و ملی افتادن؟ راستی این روزها انصاف کیلویی چنده؟!!!!
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
اولا که وظیفه تک تک مسلموناست که نسبت به هتاکیهای دشمنان خدا واکنش نشون بدن.
ثانیا موضوع تابلوی خلیج ع ر ب ی رو هم که گفتین آقای احمدی نژاد تو مناظرات 5 سال پیش جوابتون رو داده بودن.
ثالثا نشستن بدون جوراب بدتره یا اینکه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد بشه و رییس هیئت اروپایی از جاش بلند نشه؟؟
نشستن بدون جوراب بدتره یا اینکه وقتی رییس جمهور مملکت داره با نخست وزیر انگلیس صحبت میکنه، نخست وزیر پاشو رو پاش بزاره و بعدشم تو مجمع سازمان ملل اونطوری توهین کنه؟؟
نشستن بدون جوراب بدتره یا اینکه برای ویزای فرانسه تو سفارت منحوس این کشور ناموس مردم رو بی حجاب ازش عکس بگیرن؟؟
نشستن بدون جوراب بدتره یا سکوت و لبخند در برابر توهینهای مکرر امریکا و غرب علیه دین و ملت ایران عزیز؟؟
بدتر از همه اینکه این اتفاقات زشت تو دوران رییس جمهوری اتفاق میفته که وعده داده بود اعتبار و احترام رو به پاسپورت ایرانی برمیگردونه.
حالا انصافا کدوم بدتر و زشت تره؟
توفیقی از قزوین
معلومه که مناظره احمدی نژاد و کروبی را خوب ندیدی که جواب همین سوالات کروبی توسط احمدی نژاد پاسخ داده شد و ثابت کرد کروبی سواددرست وحسابی ندارد
سرور
لطفا سوال آخر را از خودت بپرس.چیزهایی که گفتی را حتما از تلویزیون سلطنتی انگلیس خیلی بد یاد نگرفته ای؟
در ضمن وقتی دولت فعلی در مقابل توهین غربی ها به مقام اجازه خواستن از آنها در امور اقتصادی خود بر می آید آیا نتیجه لبخندها به جز ارزانی نفت و توهین می باشد و یا نتیجه گل فرستادن برای سفارت فرانسه جز توهین آنها به پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله خواهد بود.حال شمای با انصاف حدس بزنید نتیجه قدم زدن و هواخوری نیم ساعته با وزیر خارجه امریکا چه خواهد بود؟
داداش جون...عینکتو وارونه زدی...همه اینایی که میگی عزتمندی ما بود و ذلت دشمن.
دیدتو عوض کن.
خدا بهت یه جو انصاف بده.
آفرین بر حاج احمد پناهیان عزیز
حاجی جان دوستت داریم.
خوبی ؟
Iran, Islamic Republic of
تو هم عربیت مثل شیخ فتنه عالیه
الآقا! هذا فی مکان ماذا ما ؟
لا خواهر مادر....
قريشي
Iran, Islamic Republic of
درود بر آن خانداني كه حتي در مقابل تحريم آب هم سازش نكرد.
چقدر حرف تو اين اين 3 تا جمله است.
Iran, Islamic Republic of
...نه هر طور که با سلیقه مقطعی خودتان جور در بیاید .
Iran, Islamic Republic of
...
نه که حالا قبلش خیلی ابرقدرت بودید تو دنیا
بنده این عملکرد توکلی را مربوط به نزدیک شدن به زمان انتخابات می بینم
بنده مربوط به شیر پاکی که هر مسلمون خورده و نسبت به پیامبرش حساسه می دونم.

مثل بعضیا بی غیرت نیست ...
زنده باد دوستداران پیامبر (ص)
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر دشمنان اهل بيت و منفي دهندگان
دولت قبل که دست انقلابیون بود در برخورد با هتاکان چه کرد که این دولت بکند.

فقط دنبال سیاسی کاری هستید و بس!!!
شما چکار به دولت قبل داری؟؟خسته نشدی از بس مقایسه کردید ؟؟این اقایون دولتی که انقلاب مال خودشون می دانند میخوای اسم ببرم؟؟
Iran, Islamic Republic of
شماها به دوران قبل از دولت قبل چکار دارید که مدام تو این سایت بهشون اتهام و توهین میکنید؟
یاد حمله به سفار دانمارک و عذر خواهی بعد از حمله و جبران خسارت به خیر
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
دولت قبل هرچه بود به دست نگرفت والتماس به شياطين نكرد....
جوانان بیدار ایران اسلامی
... اگه دین ندارید آزاد مرد باشید.
هادی
نه خداییش کیه که به این نظر هم نفی میده ؟
نه وجدانا کیه؟
آخه به شما دیگه چی باید گفت؟
همه مواضع به جای توکلی
Netherlands
فرانسه بداند هیچ فرانسوی در جهان بعد از این توهین ها امن نیست و هر کجای جهان یک فرانسوی ببینیم انتقام پیامبر را از او به سخت ترین شکل ممکن می گیریم
.
شاید اون فرانسوی بی گناه بود. ...
...
مگر شما داعش هستی که ا ز هر فرانسوی را میخواهی انتقام بگیری
صفری
داعش ساخته وپرداخته غربیهاست از جمله فرانسه ! عزیزم اینجا بحث توهین به مقدسات در مهد باصلاح آزاد دنیا میباشد،جاییکه مذاهب آزاده ونباید توهینی صورت بگیره
اراکی
...دشمن همین را میخواهد . ما تابع رهبری وولایت فقیه هستیم . از طرفی در مکتب و مسلک پیامبر معظم اسلام این شیوه که افراد بیگناه تقاص دیگران را باید پس بدهند اصلا وجود ندارد .
این تندرویه
محمد
یعنی اگه زیدان رو هم ببینی میکوشیش !
Iran, Islamic Republic of
تیه ری هانری ؟
Iran, Islamic Republic of
اون دروازه بان کچله چی بود اسمش؟
بیرانوند
بارتز
France
به نظر من آقای ایفل رو هم باید نبش قبر کنیم...
....بابایکم یواشتررررررررررررر.
یونس
گنه كرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری .... برادر عزیز و ارجمندم این نقشه صهیونیستهاست و هدفشان هم بدنامی اسلام است . خود مردم فرانسه هم قربانی همین توطئه هستند بجای اینکار با تدبیر و تامل بیشتر باید در مسیر تبلیغ و شناساندن بیشتر اسلام و وجود مقدس پیامبر عزیزمان به دنیا کار کنیم و موضوع انتقام از عوامل اصلی و پشت پرده این عمل هتاکانه و شرم آور را هم به اهلش بسپاریم . هرچند که در کشور ما غیرت و احساس مسئولیت از اهلش هم زدوده شده .!!!!
Sweden
شما کوتاه بیا
..
ما تا رهبرمون اذن ندن هیچ کاری نمیکنیم!!!!!
ما با دولت فاشیسم فرانسه مشکل داریم نه مردمش!
من با شهردارش مشکل دارم
سرور
برو شورای شهر.آدرس پاریس روبروی پارک شهر.
... احكام اسلام رو بخونين ...
Iran, Islamic Republic of
...

این همه میگیم که داعش رو به حساب کل مسلمونا نگذارید، تو گوش شما نرفته؟

شارلی رو که نباید به حساب همه فرانسوی ها بگذاری.

...
این حرف دفاع از اسلام ستیزی است نه دفاع از پیامبر (ص)
.…نظر شما ۴میلیون طرفدار بیشتر نداره.
بابا این یه بحث جهانی اسلامیه سیاسی نکنید لطفا
جواب ... ها خاموشی است
یاسر
برادر در این موضوع 4میلیون و 17میلیون مطرح نیست این خواست دشمه مگه شما منکر برخورد با مسببین این توهین هستی هر مسلمانی باید محکوم کنه شما هم 750هزارتا بیشتر رای داشتید زیاد هم به این رای ننازید
خدایش اصلا ازاصل موضوع اطلاع داری یا جوگیرشدی؟
جدي؟ يعني فقط 4 ميليون نفر مسلمون تو ایران داريم و بقيه...
محسن
نظر شما چی!!!؟؟؟
حداقل۱۹ میلیون با مشارکت۷۳درصدی
....
حال ادم از هرچی ادم سیاست زده هست بهم می خوره الان بحث سر دین واعتقاد
منم موافقم
ازدزدیها حالت بهترمیشه؟
صفری
بیچاره بحث نظری در کار نیست،بحث جمعیت میلیاردی مسلمانان جهانه که نقطه مشترک ومحور اتحاد آنها پیامبر اسلام میباشد!
در همین ایران ما بحث98/2%آری به اسلام هست.
...اجرکم عندالله
متاسفم که. هر تجمع. مقدسی را تبدیل. به دعواهای جناحی میکنید
گناه ما چیه که برخی از جناحها با مقدسات مشکل دارند و دفاع از مقدسات تقریبا کوبیدن ان جناح میشود.
تجمع به جا و خوبی بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آدم حالش از اين همه خودباختگي،...به هم ميخورده
...
اگر کسی از این اقدام زشت فرانسه دفاع کند نه مسلمان است. نه آزادی خواه فقط یک آدم ...
منطغد
خودباختگی دستگاه سیاست خارجی...
اگه شعار دادن افتخاره من و ..همه کاره از صبح تا شب شعار میدم و مرگ بر امریکا میگم
مرگ بر تمامی دنیا...
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فرانسه
Iran, Islamic Republic of
این وظیفه هر انسانیه که بر علیه توهین قیام کنه
Iran, Islamic Republic of
ای ول به توکلی انقلابی
Iran, Islamic Republic of
.... این بازیهادیگرکهنه شده است .
Iran, Islamic Republic of
خوب فرانسه هم حذف بشه...
عباس
....به سفیرچه
Iran, Islamic Republic of
اولا دشمنان اسلام هیچ غلطی نمی توانند بکنند.دوما...
Iran, Islamic Republic of
دوما سانسور؟!!!ازادی بیان وحریت شمارا هم فهمیدیم؟!!...
سوما اختلاس اصلا کاربدی نیست.
... لبخند و سازش و تسلیم ...
سلام
United States
راستی آقای احمد توکلی به خاطر اظهارات آقای احمدی نژاد در خصوص...
علی
United States
یک عده .. جمع شدن ادعا میکنن که از اسلام دارن دفاع میکنن. ...
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
پس شما كه در پر قو خوابيدي داري از اسلام دفاع مي كني؟
کار ظریف به نظر من اشتباه بود
کار معروف بهتره.ظریف اصلا لیبروی خوبی براوالیبال.......
سورج
پس این تجمع دراصل تجمع انتقادوحمله به دولت بوده,....
United States
توهین به مقدسات اسلام سابقه ۱۴۰۰ ساله دارد اما امروز به برکت پیروزی انقلاب و قدرتمند شدن آن توهین به مقدسات اسلام خصوصا در مکان‌هایی که دولت‌های غربی نفوذ بیشتری دارد، شدت گرفته است. { شما خوشحال میشوید که به مقدسات توهین کنند}؟
احسان
New Zealand
ای وای!
خواهشا فرعیات رو رها کنید،...
از برادر توکلی نماینده ارزشی تشکر می کنم
پس مسئولین رده بالا کی میخوان واکنش نشون بدن؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دولت مردان اگر غیرت داشتند تا الان حرف زده بودند...
از این به بعد هم از سر اجبار اگر چیزی بگویند هیچ ارزشی ندارد
صفری
بسم اله الرحمن الرحیم
جای بسی تاسف است که رییس جمهوری که خود معمم هست در قبال توهین به باعث وبانی اسلام پیامبر اکرم سکوت برگزیده ودر راهپیمایی خودجوشی که از شیعه وسنی کاسب وکارگر معلم ووکیل حضور داشتند حضوری نداشتن .آیا ابراز خشم از یه راهپیمایی ساده به مناسبت هوای پاک نعوذ بالله بی ارزشتر بود.
آیا نعوذ بالله کلید جدایی دین از سیاست کلید خورده است!
آیا در مملکت اسلامی ما اسلامیت نظام فراموش گردیده است؟
آیااز رییس جمهور افغانستان خوار وپست تریم که در قبال اصلی ترین پایه واصل واساس اسلام پیامبر اکرم بی قید تریم؟
Germany
...اين وقاحت قابل تصور نيست.
خوشم اومد
Germany
آقایون فک کردین با این کار مثلا کار بزرگی کردین...
Iran, Islamic Republic of
عجیب است سیمای جمهوری اسلامی ایران مطالب بالا را پخش نکرده است !!!
صادق
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج احمد و سخنان حق او...
United States
ما به دنیا ثابت کردیم ...
Iran, Islamic Republic of
علت توهین به پیامبر(ص) ، افراط وتوحش بیش ازحدمسلمانان افراطی و داعشی است . ترور ازنظراسلام حرام مطلق است ولی عده ای ازمسلمان نماهای نااگاه به نام اسلام و دین دست به ترور و قتل میزنند و باعث بدنامی اسلام میشوند .
محمّد
Iran, Islamic Republic of
قتل ِ سلمان رشدی به فتوای ِ امام را فراموش کرده‌اید؟
Iran, Islamic Republic of
...تندروی.هیچ سنخیتی بااسلام و پیامبرصلح و رحمت ندارد .
Iran, Islamic Republic of
بازهم این تندروهای افراطی بهانه ای پیداکردن...
اصول گرايان فکر مي کنند که با اين سخنان کمان در دل مردم جاي خواهند داشت.سخنان آقاي پناهيان حزبي و گروهي است نه براي خدا.
فریماه
اگر نمیدونی بدون امربه معروف ونهی ازمنکر فقط وفقط برای رضای خداست نه رضای حزب وگروه.
آقای توکلی! آقای زاکانی! شما نماینده ی مجلسید. فریاد زدن و راهپیمایی از طرف شما هم خوبه ولی شما باید از ابزارهای نظارتی (استیضاح و سوال) استفاده کنید.

دل ما از این اقدام ظریف خونه. دنیای اسلام به خروش اومده اونوقت وزیر خارجه ما...
محمّد
Iran, Islamic Republic of
ظلم ِ شما به اسلام و مسلمین کم‌تر از ظلم آمریکا نیست، جای ِ این‌کارها و دوری از مردم، در دل ِ مردم باشید، به حرف‌های‌شان گوش دهید نه به یک عدۀ اقلیتی که جیب‌شان به بیت‌المال وصل است و بفهمید که چه‌قدر اختلاف است بین شما و مردم ِ مسلمان ِ شیعۀ امیرالمؤمنین ِ ما.
Iran, Islamic Republic of
توهین به پیامبر(ص) ، نتیجه تندروی و افراط مسلمان نماهای جاهل و داعش صفت است . وقتی به نام دین و اسلام، گردن انسانهارابزنی ،نتیجه همین میشود که به پیامبرت توهین بکنند .