شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۱

دستگیری برخی مسئولان ورزشی

يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 402318
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در اطلاعیه‌ای از دستگیری و بازداشت تعدادی از افراد متخلف و دارای مسئولیت در حوزه ورزش خبر داد.
به گزارش جهان، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در اطلاعیه ای از دستگیری و بازداشت تعدادی از افراد متخلف و دارای مسئولیت در حوزه ورزش خبر داد که در این اطلاعیه آمده است:

« در جهت سالم سازی محیط ورزش تعدادی از متخلفان این حوزه بازداشت شدند. دستگیری و بازداشت این افراد متخلف و مرتبط با ورزش که دارای مسئولیت نیز بودند هفته گذشته و پس از طی مراحل قانونی انجام شده است. این اقدام برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید برای سالم سازی و مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداری کشور و با پیگیری مجدانه و موکد وزیر ورزش و جوانان صورت گرفته است».

وزارت ورزش و جوانان در حالی پرده از بازداشت و دستگیری برخی مدیران زیر مجموعه خودش برداشته است که در این اطلاعیه اشاره ای به نام و یا فدراسیون این افراد و همچنین نوع تخلف آنها نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
بی پارتیهای بیچاره