جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۵
۶

علت ادعاهای بی‌اساس غربی‌ها علیه ایران فاش شد!

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 400393
سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل در تازه‌ترین ادعای خود، گروهک تروریستی منافقین را منبع صحیحی برای کسب اطلاعات به ویژه در زمینه برنامه هسته‌ای ایران دانست.
علت ادعاهای بی‌اساس غربی‌ها علیه ایران فاش شد!
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، «جان بولتون» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: اطلاعات ارسالی مجاهدین خلق دقیقا آنی بوده است که اعضای این سازمان به عنوان مسئولیتی خطیر از پس آن برآمدند و طی ۱۰ سال گذشته اطلاعات ویژه ای از فعالیت‌های هسته‌ای ایران را برای ما ارسال کرده‌اند.

بولتون در ادامه مدعی شد: لازم است تا کنگره آمریکا مانع توافق هسته‌ای با ایران شود. تحریم های اقتصادی سبب مشکلات اقتصادی بزرگی برای ایران شده‌اند اما آن‌ها نیز نتوانسته‌اند برنامه‌های هسته‌ای این کشور را کند کنند.

بولتون در پایان خواهان فشار بیشتر و تغییر نظام ایران شد و کاهش بهای نفت را از جمله ابزارهای مناسب در این مسیر نامید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهسا
وای بر ما
روحانی ایا تاوان توافق تو را باید ملت ایران بپردازند.؟
چرا به بقیه وعدهای خود نمیپردازی؟ تنها کلید تو توافق با امریکا بود؟؟؟؟
ممد
United Kingdom
این مملکت پر از ثروت است اما مردم حاضر نیستند برای مسئولانی که ساده زیست وایثارگر نیستند اما در جلو حرکتهای مردمی خود را مطرح می کنند تقط تنها با شنیدن شعار تلاشگری ودلسوزی برای کشور ومردم، مثل زمان دفاع مقدس وارد میدان اقتصاد مقاومتی با عزم ملی شوند لذا مسئولان باید ظاهرا و باطنا وعملا و رفتارا ساده زیست واهل ایثار شوند و مردم این وضعیت را در نحوه زندگی شخصی و سازمانی آنها ببینند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ما با پیشنهاد رییس جمهور خیلی خیلی محترم و باهوش و با تدبیر کاملاً موافقیم و خواستار همه پرسی جهت ادامه یا توقف کار دولت یازدهم هستیم!
اراکی
این حرامی ها باید هم از مزدورانشون که دستشان به خون صد ها هزار مردم ایران آلوده ست اینطور حمایت کنند . مرگ بر فتنه گران خارجی و داخلی .
نصف سیبیل بولتون می زنم تا بهش حرف راستو بگم ؟
United States
لعنت خدا بر منافقین که بزرگترین خیانت در حق ملت ایران کردند وتمام مشکلات امروز مردم ریشه در شیطنت آنها دارد هیچ وقت آنها را نخواهیم بخشید.