چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۲
۱

اجرای عدالت بالاتر از هرگونه مصلحت

سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 400323
رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تاکید براین نکته که اکنون هیچ مصلحتی بلاتر و مهم تر از اجرای عدالت برای جامعه نخواهد بود گفت: حکم صادره باید متناسب با جرم باشد نه متناسب با خاندان آقای هاشمی.
به گزارش جهان به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، محمدودود حیدری رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور بر ضرورت صدور حکمی انقلابی ، عادلانه و دشمن شکن در دادگاه مهدی هاشمی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به جرائم این آقا زاده که مردم از آن اطلاع دارند ، منتظر حکمی متناسب با جرمش هستیم و رایی که دادگاه صادر می کند قطعاً در اذهان عمومی نسبت به عملکرد قوه قضائیه نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

وی بیان داشت: اگر آنچنان که از قوه قضائیه انتظار می رود حکم صادره با جرائم مهدی هاشمی تناسب داشته باشد باعث اعتماد و اطمنیان هرچه بیشتر مردم به قضات و دستگاه قضایی می شود وباعث ایجاد آرامش در جامعه خواهد شد ولی اگر خدای ناکرده این حکم براساس مصلحت اندیشی ها باشد؛ مجرم جری تر خواهد شد و امید هایی را که سال های اخیر نسبت به عملکرد بدون تبعیض قوه قضائیه نسبت به مجرمین در اذهان جامعه ایجاد شده از بین خواهد رفت.

دکتر حیدری با تاکید بر این نکته که اکنون هیچ مصلحتی بالاتر و مهم تر از اجرای عدالت برای جامعه نخواهد بود گفت: حکم صادره باید متناسب با جرم باشد نه متناسب با خاندان آقای هاشمی؛دانشجویان بسیجی تاکید دارند که دستگاه قضا از این فرصت بهره ببرد و بار دیگر به همگان اثبات کند همگی در برابر قانون یکسان هستند و با حکمی که صادر می کند امید های جامعه به دستگاه قضا تبدیل به یاس و نا امیدی نشود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین قوه قضائیه به یاد داشته باشند یکی از آرمان ها و اهداف اصلی انقلاب اجرای عدالت و رفع تبعیض و ظلم می باشد و یکی از مصادیق اصلی جامه عمل پوشاندن به این هدف برخورد قاطعانه با دانه درشت‌ها است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اجرای عدالت اولین هدف و ارزوی انقلابیون و حز ب الهی ها یی از خود گذشته در کشور است