جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۵
۶

دلایل تخریب علاء‌الدین از زبان قالیباف

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 400041
شهردار تهران با بیان اینکه شخصاً ۱۵ ماه است این موضوع را دنبال می‌کنم افزود: مبارزه با مفاسد در درون و خارج شهرداری به شدت پیگیری می‌شود. این موضوع از دو سال گذشته در درون شهرداری آغاز شده است.
دلایل تخریب علاء‌الدین از زبان قالیباف
به گزارش جهان به نقل از نسیم، شهردار تهران با بیان اینکه شخصاً ۱۵ ماه است این موضوع را دنبال می‌کنم افزود: مبارزه با مفاسد در درون و خارج شهرداری به شدت پیگیری می‌شود. این موضوع از دو سال گذشته در درون شهرداری آغاز شده است.

محمدباقر قالیباف در نشست غیرعلنی امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه در مورد پاساژ علاءالدین از سال‌ها قبل چندین بار فرصت داده شده بود، افزود: برخی اوقات تخلفات به حدی می رسد که ایمنی و آسایش شهروندان را به خطر می‌اندازد و پاساژ علاء‌الدین یکی از این موارد بود.

شهردار تهران با بیان اینکه صاحب این پاساژ هیچ سند مغازه‌ای را به نام کسی نکرده بود تصریح کرد: در طبقه هفتم این برج ۹۰ مغازه وجود داشت که پس از صحبت کردن با تک تک مغازه داران با رعایت ادب و احترام و متقاعد کردن آنان در اقدامی مشکل برای حفظ اموال این مغازه داران آنها انتقال داده شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهاب
از اول از این مرد خوشم میومد اما موقعی که حضرت آقا مدیریت جهادی ایشون رو تایید کرد ارادت و علاقه م صد چندان شده
خداوند به همه ی خادمان ملت قوت و توفیق خدمت بده
جلال
France
خب اون مغازه دارايي كه ادب ندارن چي؟
توجه بیشتری می طلبه...
شاهین
Iran, Islamic Republic of
جالبه که تون این 15 ماهه پاساژ داشته کار می کرده بعدش هم قالیباف ندیده اون شهرداری که نمی زاره آجر رو آجر بزارن...
خدایا قالیباف موفق هست موفق تر بفرما.
به امید روزی که کلید به دست مدیریت جهادی باشد.
حسن
درود بر مردان خدا