جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

شیعه و سنی متحد علیه اسرائیل

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۱۵
کد مطلب: 399929
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت که در جنگ آتی سنی و شیعه متحد با یکدیگر با اسرائیل به مبارزه خواهند پرداخت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، "شیخ نبیل قاووق" رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت که حزب‌الله برای درگیری آتی با اسرائیل آماده است.

وی که با روزنامه لبنانی "دیلی استار" صحبت می‌کرد، گفت: اسرائیل در حال بهره بردای از جنبه فرقه‌گرایی بحران سوریه در راستای تضعیف حزب‌الله است.

وی که در جریان جشن حزب‌الله در یکی از شهرهای لبنان صحبت می‌کرد، گفت: پاسخ حزب‌الله به قمار اسرائیل درباره اختلاف سنی و شیعه این است که مقاومت خود را برای جنگ آتی با اسرائیل آماده کرده است و هزاران نفر از برادران سنی در لبنان در میان رده‌های مقاومت حضور دارند.

قاووق اضافه کرد: تکفیری‌ها که افراد دیگر را مرتد می‌دانند نماینده سنی‌های جهان نیستند.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت معتقد است که گروه داعش قصد دارد از طریق حمله به مرزهای لبنان، امارت خود را به این کشور گسترش دهد.

همچنین "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان در مصاحبه‌ای با پایگاه رادیویی "النور" گفت که گزارش‌ها درباره بازداشت یک جاسوس اسرائیل توسط حزب‌الله صحیح است.

وی افزود: هیچ گروهی به بزرگی و پیچیدگی حزب‌الله لبنان در جهان وجود ندارد که توانسته با وجود نفوذهای بزرگ، همچنان استوار باقی بماند.

وی گفت: حزب‌الله به صورت متمرکز در حال مقابله با جاسوسی در میان رده‌ها و همراهان خود است. برخی از موارد جاسوسی کشف شده و این موارد بسیار محدود بوده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *