جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲

سید عمار حکیم در دانشگاه امام صادق (ع)

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب: 399886
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با حضور در دانشگاه امام صادق (ع) با دانشجویان این دانشگاه گفت‌وگو کرد.
به گزارش به نقل از تسنیم، حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق شامگاه شنبه با حضور در دانشگاه امام صادق (ع) با مسئولین و دانشجویان این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با اشاره به اینکه این اولین سفرش به ایران پس از ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی است، هدف از حضور در این دانشگاه را دیدار با خانواده آن مرحوم عنوان کرد.

سیدعمار حکیم در دیدار با حجت‌الاسلام مهدوی‌کنی و حجت‌الاسلام میرلوحی، ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی را ضایعه‌ای بزرگ دانست و تسلیت خود را به خانواده وی ابراز داشت.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق همچنین در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در تالار امام خمینی(ره) به تشریح اوضاع منطقه به خصوص عراق پرداخت.

وی با اشاره به آغاز هفته وحدت به بیان نکاتی از شخصیت و درایت و رهبری پیامبر(ص) در زمان صلح حدیبیه و فتح مکه پرداخت و آن را درسی برای امروز مسلمانان در پیشبرد اهداف و برخورد با تهدیدات منطقه‌ای دشمنان دانست.

سید عمار حکیم ضمن بررسی اوضاع منطقه به خصوص سوریه، عراق، یمن و لبنان و تروریسم داعش، با اشاره به حضور شجاعانه جوانان شیعه در جنگ با داعش و حضور کم‌نظیر شیعیان در مراسم اربعین حسینی و مراسم مشابه در کاظمین و سامراء، آن را نشانه اقتدار و نوید‌بخش فتح و نصرت در آینده نزدیک برشمرد.

در ابتدای این مراسم، میرلوحی مدیرکل روابط عمومی و بین‌المللی دانشگاه ضمن خیرمقدم، یاد و خاطره خاندان مجاهد حکیم و استاد فقید دانشگاه امام صادق(ع) شهید سیدمحمدباقر حکیم را گرامی داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *