پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱

فارغ‌التحصیلان‌جامعةالمصطفی سفیرانقلاب

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۵۱
کد مطلب: 399696
نماینده جامعه المصطفی در کشور آلمان گفت: دانش آموختگانی که در جامعه المصطفی تحصیل کرده به کشورهای خود باز می‌گردند مسئولیت‌های سنگینی را بر عهده می‌گیرند اقدامات و فعالیت‌های آن‌ها در کشورشان ریشه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم می کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام مهدی رجایی شنبه شب در دیدار با جمعی از اساتید جامعه المصطفی با آیت الله نوری همدانی با اشاره به فعالیت‌های جامعه المصطفی در جهان اظهار داشت: مجموعه جامعه المصطفی در این ۲۹ ساله حرکات گسترده‌ای در نظام آموزشی انجام داد و در دوسال اخیر ارتقای فعالیت‌ها شروع شده است.

نماینده جامعه المصطفی در آلمان افزود: از شخصیت‌های بین المللی و طلاب و اساتید جامعه المصطفی نظرانجام شد و قصد داریم تا کاستی‌های موجود را جبران کنیم.

رجایی با تاکید بر اهمیت نشر اخلاق در میان اعضا و طلاب جامعه المصطفی بیان کرد: قصد داریم تا بعد تربیتی و تزکیه‌ای را تقویت کنیم و برنامه آموزشی و تربیتی را با تزکیه و اخلاق گسترش دهیم و طلاب جامعه المصطفی به توانمندی‌های علمی همراه بااخلاق و تربیت و برسند.

وی با تاکید بر اهمیت تربیت طلاب جامعه المصطفی عنوان کرد: طلاب و دانش آموختگانی که در جامعه المصطفی تحصیل کرده به کشورهای خود باز می‌گردند مسئولیت‌های سنگینی را بر عهده می‌گیرند که اقدامات و فعالیت‌های آن‌ها در کشورشان ریشه‌های انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند.

نماینده جامعه المصطفی در آلمان خاطر نشان کرد: امروزه مردم دنیا تشنه آرمان‌هایی از جمله عدالت‌طلبی شده‌اند و این مسئله بسترهای حضور نیروهای انقلابی در نقاط مختلف دنیا را ایجاد کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *