دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۱
جهانگیری در نشست احیای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری:

به دنبال عملی کردن وعده ها هستیم

پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 399336
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت یازدهم به دنبال عملی کردن همه وعده های خود است
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور ظهر پنجشنبه در نشست احیای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی کشاورزی مصوب مقام معظم رهبری، پیشرفت های صورت گرفته در این زمینه را مناسب توصیف کرد و بر اهتمام ویژه دولت تدبیرو امید در تکمیل طرح‌های عمرانی تاکید کرد.

جهانگیری افزود: دولت یازدهم به دنبال عملی کردن همه وعده‌های خود می‌باشد و مشکلات این طرح نیز باید هر چه زودتر حل و فصل شود.

معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه بازدید از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی کشاورزی در نشستی که به منظور بررسی احیای این اراضی برگزار شد، گفت: اتمام این طرح در این استان با ابعاد این چنین گسترده، بسیار بی‌سابقه بوده و باعث افزایش اشتغال و توسعه کشاورزی در این استان خواهد شد.

جهانگیری ادامه داد: امیدواریم اجرای این طرح هیچ‌گونه تبعات منفی برای این استان نداشته باشد و با اجرای موفقیت‌آمیز این طرح، حق بزرگی را که استان شهیدپرور خوزستان به گردن کشور دارد را ادا کنیم.

وزرای جهاد کشاورزی و نیرو نیز در سخنانی بر لزوم پیگیری و اتمام کامل این طرح تا پایان دولت یازدهم تاکید کردند.

امام‌جمعه هویزه نیز از تلاش‌های دولت تدبیر و امید برای احیا و اتمام طرح ۵۵۰ هزار هکتاری قدردانی کرد و این‌گونه فعالیت‌های دولت یازدهم را در راستای منویات مقام معظم رهبری دانست.

در ابتدای این جلسه نیز مسئولان اجرایی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری با ارائه توضیحاتی برنامه‌های انجام شده برای پیشرفت این طرح را ارائه دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اره، مثلا وعده تحقق مسکن مهر ما که اول گفتن اذر امسال میدن، بعد گفتن بهمن، الان رفتیم دیدیم هیچ کاری نکردن و پرسیدیدم میگن برین مهر 94شاید....