جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

پخش‌حواشی سفرروحانی‌به نیویورک ازسیما

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 399139
تهیه کننده مستند «گفت‌وگو در خیابان یکم» از پخش این مستند با موضوع سفر ۵ روزه رئیس جمهور به نیویورک خبر داد.
به گزارش جهان؛‌ «محمد شکیبانیا» در گفت‌وگو با فارس گفت: موضوع مستند «گفت‌وگو در خیابان یکم» سفر ۵ روزه رئیس جمهور به امریکا برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، ۳۰ برنامه جنبی دیگر نیز برای رئیس جمهور برنامه‌ریزی شده بود که شرکت در اجلاس جهانی تغییرات آب و هوایی، جلسات مختلف گفت‌وگو با سرمایه‌گذارهای امریکایی، مدیران رسانه‌های امریکا، مسئولین و پژوهشگران اندیشکده‌های امریکایی، سیاست‌مداران سابق امریکایی، ایرانیان مقیم امریکا، دانشجویان و اساتید ایرامی دانشگاه‌های امریکا و گفت‌وگوهای دوجانبه با کشورهای مختلف و ... از جمله آنهاست.

شکیبانیا تصریح کرد: مستند «گفت‌وگو در خیابان یکم» در ۲ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شده که قسمت اول آن امشب -چهارشنبه ۱۰ دی ماه- بعد از بخش خبری ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و قسمت دوم آن نیز فردا شب در همین ساعت پخش خواهد شد.

وی از گفت‌وگو با چهره‌های مختلف در این مستند خبر داد و گفت: کریستین امان‌پور، رهبران جامعه اسلامی امریکا،‌ بعضی ایرانیان مقیم امریکا، پرفسور رضا و دانشمند معروف ایرانی که ۱۰۰ سال سن دارد و از معتبرترین دانشمندان فیزیک و ریاضی دنیا محسوب می‌شود از جمله افردای هستند که در این مستند با آنها گفت‌وگو شده است.

به گزارش فارس، مستند «گفت‌وگو در خیابان یکم» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی محمد شکیبانیا و کارگردانی جواد توانا ساخته شده است.

تصویربرداری این مستند را نیز تهیه‌کننده و کارگردان این اثر با همکاری احسان اسکندری به انجام رسانده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *