دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

افتتاح ساختمان جدید انجمن روزنامه‌نگاران

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 398746
ساختمان جدید انجمن روزنامه‌نگاران در خیابان شریعتی تهران افتتاح شد.
به گزارش جهان؛ فارس نوشت: در ادامه همایش پتک جمهوریت بر سر اشرافیت که به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی در لانه جاسوسی برگزار شد دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به همراه اعضای هیأت‌مدیره این انجمن و همچنین تعدادی از اعضای انجمن و نمایندگان برخی از مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور، ساختمان جدید این انجمن را افتتاح کرد.

سید‌نظام‌الدین موسوی دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در مراسم افتتاح ساختمان این انجمن ضمن قدردانی از این مشارکت و حضور پرشور اصحاب رسانه در همایش پتک جمهوریت بر سر اشرافیت گفت: این وظیفه ما است که گوشه‌ای از حماسه ماندگار ۹ دی را از طریق رسانه‌ها برای افکار عمومی تبیین کنیم.

وی در ادامه درباره فعالیت‌های جدید انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با مهم شمردن تشکل‌های صنفی - سیاسی گفت: انجمن‌های صنفی - سیاسی محبوبیت‌های سازمانی رسانه‌ها را ندارند و به عنوان ستاد‌های هماهنگ‌کننده و اتاق فکر می‌توانند ایفاگر نقش موثری در عرصه‌های مختلف باشند.

دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با یادآوری تاسیس این انجمن در دو دهه گذشته ابراز داشت: انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در مقاطعی خوش درخشید اما در مقطع دیگر که البته این مسئله در خصوص بسیاری از انجمن‌های دیگر نیز وجود دارد چندان بروز و ظهور نداشت اما اکنون با ساختار و هیأت مدیره جدید و همدلی در آن می‌تواند فعالیتی به مراتب بهتر از گذشته داشته باشد.

موسوی با تاکید بر اینکه انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان از آغاز تاکنون هیچ زمانی نمایندگی حزب و جریان خاصی را نداشته و همواره نماینده گفتمان بوده است ادامه داد: انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با تجربه درخشان و تعداد زیادی اعضای خود می‌تواند بسیار فعالتر از گذشته عمل کند و امید است در آینده شاهد عملکرد موثر آن باشیم.

در آغاز این مراسم حسن کربلایی دبیر اجرایی و نایب‌رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان گزارشی از روند کار آماده‌سازی ساختمان جدید ارائه کرد.

آدرس ساختمان جدید انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به نشانی خیابان شریعتی بالاتر از سه راه طالقانی روبروی سینما صحرا، پلاک ۱۶۸ است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *