شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

کدام اپراتور اینترنت ارزان‌تر ارائه می‌کند؟

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 398444
افزایش دوبرابری قیمت بسته‌های اینترنت موج نارضایتی مشترکان را به همراه داشت که البته این نارضایتی تاکنون با بی تفاوتی مسولان رو به رو بوده است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، در حالی که طبق بخشنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اپراتورهای تلفن‌همراه موظف شدند هزینه اینترنت خود را به نیم ریال به ازای هر کیلوبایت کاهش دهند ، اپراتور دوم تلفن‌همراه پس از کاهش نرخ مصرف آزاد اینترنت ، هزینه بسته‌های اینترنت خود را دو برابر کرد.

این افزایش دوبرابری قیمت بسته‌های اینترنت توسط اپراتور دوم موج نارضایتی مشترکان را به همراه داشت که البته این نارضایتی تاکنون با بی تفاوتی مسولان این شرکت رو به رو بوده و افزایش نرخ بسته‌های اینترنت توسط اپراتور دوم در حالی است که سایر اپراتور‌های تلفن‌همراه از افزایش قیمت بسته‌ها خودداری کردند.

محمود واعظی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در خصوص افزایش قیمت بسته های اینترنت اپراتور دوم گفت: اپراتورها حق ندارند بیش از سقف معین شده از مشترکین برای استفاده از اینترنت هزینه دریافت کنند.

وی در ادامه اضافه کرد که افزایش نرخ بسته‌های اینترنت به سیاست‌های اقتصادی اپراتورها مربوط است و مشترکین می‌توانند بر اساس نرخ‌های متنوع اپراتور مورد نظر خود را انتخاب کنند.

البته این سوال مطرح می‌شود که چرا به جای مجاب کردن اپراتور‌ دوم تلفن‌همراه به کاهش قیمت بسته‌های اینترنت ، اعلام می‌شود که از اپراتورهای ارزان‌تر استفاده شود؟ آیا کار باعث نمی‌شود سایر اپراتورها نیز در آینده قیمت بسته های اینترنت خود را افزایش دهند؟

در هر صورت نرخ بسته های مصرفی اینترنت اپراتورها به شرح زیر است :

اپراتور اول :


اپراتور دوم :


اپراتور سوم :

سیمکارت دیتا


سیمکارت اعتباری / دائمی

لازم به ذکر است که اکثر کاربران اینترنت در کشور از اینترنت همراه استفاده می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تکلیف ما که همراه اول در منطقه مون 3جی نیست چیه؟