يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

اعلام مراسم هفتگی مسجد جمکران

سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 397654
مراسم این هفته مسجد مقدس جمکران از سوی معاونت فرهنگی اعلام شد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، بر اساس برنامه اعلام شده معاونت فرهنگی، برنامه «سلام زائر» روز سه شنبه بعداز نماز ظهر و عصر با حضور حجت الاسلام مومنی در مسجد مقدس جمکران برگزار میشود.

همچنین حجت الاسلام ابراهیمی ساعت ۱۹:۴۵ به بیان احکام شرعی خواهد پرداخت و سخنرانی این مراسم هم توسط حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد در ساعت ۲۰ و قرائت دعای توسل نیز از ساعت ۲۰:۴۵ بامداحی حاج مهدی منصوری در مسجد جمکران اغاز خواهد شد.

در روز پنجشنبه سخنرانی توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدی در ساعت۱۸و پس از آن مراسم قرائت دعای کمیل پرفیض کمیل این هفته توسط حاج محمدی نبوی در ساعت۱۸:۴۵برگزار خواهد شد.

در روز جمعه هم مراسم پرشور دعای عهد در ساعت ۶:۴۵ پس از دعای ندبه ساعت۷:۳۰ توسطحاج محمد نبوی برگزارخواهد شد.همچنین سخنرانی این مراسم توسط حجت الاسلام و المسلمین زهیری انجام خواهد شد.

از دیگر مراسم روز جمعه قرائت دعای سمات و زیارت آل یاسین است که به ترتیب در ساعت های ۱۵:۴۵و۱۶ توسط حجت الاسلام و المسلمین حداد برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *