دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰

محسن مسلمان در نفت تهران !

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۱۳
کد مطلب: 396683
رابطه خوب منصوريان با مسلمان باعث شده تا نفتي‌ها هم با باشگاه ذوب‌آهن مذاکره کنند و خواستار جذب هافبک ذوب‌آهن شوند. منصوريان به قنبرزاده اعلام کرده که با توجه به حضور تيمش در ليگ قهرمانان آسيا به مسلمان نياز دارد.
به گزارش جهان ، خراسان نوشت: باشگاه نفت تهران خواستار جذب محسن مسلمان شده است. محسن مسلمان که به دليل اختلاف‌نظر با يحيي گل‌محمدي در ليست مازاد ذوب‌آهن قرار دارد با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسيد ولي ذوب‌آهني‌ها مدعي هستند تنها در صورتي رضايت‌نامه مسلمان را صادر مي‌کنند که تيموريان را جذب کنند. اين در حالي است که ذوب‌آهني‌ها قرار است به تيموريان در حد ۸۰۰ ميليون تومان پول بدهند و اين مسئله هنوز مورد موافقت تيموريان قرار نگرفته است.

از سوي ديگر رابطه خوب منصوريان با مسلمان باعث شده تا نفتي‌ها هم با باشگاه ذوب‌آهن مذاکره کنند و خواستار جذب هافبک ذوب‌آهن شوند. منصوريان به قنبرزاده اعلام کرده که با توجه به حضور تيمش در ليگ قهرمانان آسيا به مسلمان نياز دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *