يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
جام اتحادیه انگلیس؛

صعود چلسی و شفیلد به نیمه نهایی

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۵۹
کد مطلب: 396681
تیم‌های چلسی و شفیلد یونایتد با غلبه بر رقبای خود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام اتحادیه انگلیس راه یافتند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام اتحادیه انگلیس سه شنبه شب با برگزاری دو بازی ادامه یافت که در یکی از این دیدارها تیم چلسی در خانه تیم داربی کانتی به برتری ۳ بر یک دست یافت تا راهی مرحله نیمه نهایی این جام شود.

برای تیم چلسی در این بازی ادن هازارد(۲۳)، فیلیپه لوئیس(۵۶) و آندره شورله(۸۲) گل زدند. تنها گل تیم دربی کانتی را نیز بریسون در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند. دربی کانتی از دقیقه ۷۸ با اخراج باکستون ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد.

چلسی در این بازی چندان هم خوش شانس نبود. کورت زوما، مدافع جوان فرانسوی آبی‌پوشان لندنی که از ابتدا به میدان رفته بود در برخورد با پیتر چک دروازه تیم خود به شدت از ناحیه سر آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد. دیدیه دروگبا هم در اواسط نیمه دوم مصدوم شد.

در دیگر بازی برگزار شده تیم شفیلد یونایتد در زمین خود با یک گل از سد ساوتهمپتون گذشت. در این بازی خشن و پربرخورد مارک مک نالتی در دقیقه ۸۳ گل پیروزی بخش تیم میزبان را به ثمر رساند. سه بازیکن از شفیلد یونایتد و پنج بازیکن ساوتهمپتون از داور کارت زرد دریافت کردند و فلورین گاردوس بازیکن تیم ساوتهمپتون نیز در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت قرمز اخراج شد. ساوتهمپتون در لیگ برتر نیز چند هفته اخیر را روی نوار ناکامی گام برداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *