جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - 7 Jun 2024
 
۱

فشار ژاپن به FIVB عليه ايران

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب: 396462
ژاپني‌ها که در سال‌هاي اخير ميزبان ثابت انتخابي المپيک بوده‌اند، مدعي شده‌اند عادلانه‌ترين مسير براي حضور يک تيم آسيايي در المپيک، انتخابي است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، با قطعي شدن ميزباني ايران از جام ملت‌هاي واليبال آسيا- ۲۰۱۵ حالا خبر مي‌رسد که ژاپن به عنوان يکي از اسپانسرهاي اصلي فدراسيون جهاني واليبال، فشارهاي زيادي به FIVB وارد کرده تا تيم قهرمان جام ملت‌هاي ۲۰۱۵ تهران مستقيما به المپيک ۲۰۱۶ ريودوژانيرو صعود نکند و توکيو تعيين‌کننده تيم صعود‌کننده از قاره آسيا به المپيک ۲۰۱۶ باشد. 

ژاپني‌ها که در سال‌هاي اخير ميزبان ثابت انتخابي المپيک بوده‌اند، مدعي شده‌اند عادلانه‌ترين مسير براي حضور يک تيم آسيايي در المپيک، انتخابي است. اين در حالي است که فدراسيون جهاني واليبال پيش‌تر در نامه‌اي به کميته بين‌المللي المپيک پيشنهاد کرده بود که قهرمان قاره‌ها به طور مستقيم راهي المپيک شوند. اين‌که FIVB و کميته بين‌المللي المپيک سرانجام چه فرمولي براي حضور نماينده آسيا در المپيک ۲۰۱۶ مد نظر قرار خواهند داد هنوز مشخص نيست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *