جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۴

دنباله‌های داخلی بزرگترین سانسور تاریخ+تصویر

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 396400
همین‌ها در سال 88 با پرچم سبز حسین(ع) و با شعار «یاحسین» فتنه برپا کردند.
 به گزارش جهان، علیرضا جلولی در گوگل پلاس نوشت:
بعضی تیترها ارزش تاریخی شدن دارند مثل تیتر «شاه رفت» روزنامه اطلاعات. تیتر را که زدی و صفحه بندی هم کردی و فرستادی چاپخانه و صبح زود روزنامه جلوی دکه‌ها رفت، مثل حرفی است که در جمع زدی و همه شنیده‌اند. دیگر نمی‌شود کاریش کرد. آب رفته به جوی باز نمی‌گردد.
 

گردانندگان این چهار روزنامه دولتی که اربعین 20 میلیونی را مثل رسانه‌های آزاد! و بیطرف! غربی سانسور کردند، در واقع حتی حاضر نشدند به اندازه یک «تیتر» برای امام حسین(ع) از خودشان هزینه کنند. حتی اگر کمی درک سیاسی هم داشتند، چنین حماقتی نمی‌کردند.
 
البته ایرادی نیست. اما همین‌ها در سال 88 با پرچم سبز حسین(ع) و با شعار «یاحسین» فتنه برپا کردند. البته حتی در همان فتنه هم از قوه عقلانی پایینی برخوردار بودند وگرنه روز عاشورا چنان کاری نمی‌کردند. اکنون نیز می‌خواهند مردم ایران آن حادثه شوم را به فراموشی بسپارند.
 
هیهات! داغ ننگ پا گذاشتن بر روی رأی مردم تا ابد بر روی پیشانی شما نمایان خواهد ماند. همان پیشانی‌هایی که در سجده‌های طولانی به سمت اجنبی‌ها و بیگانگان و کاخ سیاه شیطان بزرگ، پینه بسته است. همچنان که نوکرانی مثل پهلوی و صدام و بن لادن و مبارک و قذافی و... که خدمت بیگانگان کردند و خیانت به ملت و کشورشان، همیشه این داغ را به پیشانی تاریخی خود دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امين
اينا همشون روزنامه هاي دولتي هستند. دولت آمريكا، عربستان، فرانسه، آلمان، تركيه، اسراييل و ....- بسيجي
فرهاد
برن بمیرن..لیاقت ندارن خبرهای زائرین کربلا رو چاپ کنن
pحاج کاظم
خدا هدایتشون کنه...اینا خودشون اسباب فتنه هستن
Iran, Islamic Republic of
اگر دین ندارند لااقل آزاده باشند حتی تو درج مطالب و اخبار .... متاسفانه هیچی نیستند