جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
لغو جلسه مجمع در دي ماه صحت ندارد

برگزاری مجمع فدراسيون فوتبال در دي ماه

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۳۲
کد مطلب: 396285
علي کفاشيان: هر موقع راي بدهند بدون هيچ مشکلي مي‌روم
به گزارش جهان، علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال در گفت‌وگو با خراسان به شايعاتي که درباره مجمع فدراسيون فوتبال شنيده مي‌شود، پاسخ مي‌دهد. او همچنين درباره اتهام‌هاي مالي که به خود و خانواده‌اش مي‌زنند، توضيحاتي مي‌دهد. کفاشيان مي‌گويد که هيچ کدام از اين اتهام‌ها صحت ندارد و اين شايعاتي است که مخالفانش درست کرده‌اند.

شايعاتي مطرح شده که مجمع دي ماه فدراسيون فوتبال لغو مي‌شود، اين اخبار درست است؟

نه اصلا اين اخبار صحت ندارد. حالا چرا بايد تاريخ مجمع عوض شود؟

ظاهرا آن‌ها علاقه‌مند هستند.

آن‌ها ديگر چه کساني هستند؟

همان مسئولان بالادستي شما.

منظورتان از ما بهتران است؟ نه بابا، مجمع برگزار مي‌شود. ان‌شاا... سال بعد هم دوباره برگزار مي‌کنيم. هر وقت که دوست داشته باشيم مجمع را برگزار مي‌کنيم. هر کسي هم خواست مجمع برگزار مي‌شود ولي به شما قول مي‌دهم که در دي ماه اعضاي مجمع دور هم جمع مي‌شوند. همين الان هم کلي تاخير داشته‌ايم.

چرا؟

بايد گزارش صورت‌هاي مالي را چند وقت پيش ارايه مي‌کرديم که نکرديم. الان در برگزاري مجمع تاخير داشته‌ايم. بايد سريع‌تر آن را برگزار کنيم.

ولي ظاهرا دوست دارند مجمع بعد از جام ملت‌ها برگزار شود.

چرا؟

چون اگر تيم ملي نتيجه نگيرد کار شما را يکسره کنند.

(خنده) نه بابا. بنده مخلص اعضاي مجمع هستم. هر وقت راي بدهند که من بروم، بدون هيچ مشکلي مي‌روم ولي بعيد مي‌دانم اين اتفاق‌ها بيفتد. اعضاي مجمع که بنده را دوست دارند و مي‌خواهند در فدراسيون فوتبال بمانم.

مطمئنيد شما را دوست دارند؟ اما شايعاتي درباره نارضايتي‌هايشان شنيده مي‌شود.

نه اين اخبار درست نيست. البته من از همه چيز اطلاع ندارم ولي چيزي که مي‌بينم اين است که مي‌خواهند بنده بمانم ولي اگر به هر دليلي تصميم گرفتند که مجمع فوق‌العاده براي برکناري بنده تشکيل شود، من هيچ مشکلي ندارم و آن را مي‌پذيرم.

ظاهرا سر بحث‌هاي مالي با شما اختلاف‌هايي دارند. در آخرين مجمع که همه از دستتان شاکي بودند؛ مخصوصا آقاي فتح‌ا...زاده و رويانيان.

سر چي؟

اين‌که صورت‌هاي مالي شفاف نيستند؛ حتي براي ۷۵۰ ميليون تومان فاکتور نداشتيد که گفتيد اين‌ها که پول خرد است.

ببينيد فدراسيون بنده از نظر مالي مشکلي ندارد. ممکن است به عملکرد فدراسيون انتقاد باشد ولي به هيچ عنوان کسي نمي‌تواند بگويد من از نظر مالي کار خلافي کرده‌ام. سال‌ها مديريت کرده‌ام و تکليفم روشن است. شما مطمئن باشيد اگر بنده مشکل داشتم، در سال‌هاي مديريتم حداقل يک‌بار اين بحث‌ها مطرح مي‌شد.

ولي در فوتبال مطرح شد.

در فوتبال براي چه کسي شايعه نساخته‌اند؟ حتي براي سالم‌ترين آدم‌ها هم شايعه ساخته‌اند. متاسفانه اين عادت بدي است. براي اين‌که يک نفر را بزنند، برايش سريعا شايعه مالي درست مي‌کنند.

براي پسرتان هم شايعه درست کردند که در کار معاملات نفتي است.

پسر بزرگ من که ازدواج کرده و اخيرا بچه‌دار شده و اصلا در خط اين چيزها نيست. احسان پسر کوچک‌ترم هم که سرش در مربيگري است. اصلا از اين کارها بلد نيست که برايش حاشيه درست کردند.

مشکلات مالي فدراسيون به کجا رسيد؟

اوضاع تعريفي ندارد.

پس چرا در تمام مصاحبه‌هايتان مي‌گفتيد مشکلي نيست و همه کارها انجام مي‌شود؟

ببينيد من نمي‌توانم هر روز مصاحبه کنم و بگويم اوضاع خوب نيست و پول نداريم، نمي‌شود ديگر. ما مجبوريم با اين شرايطي که داريم کار کنيم و جلو برويم. بايد تلاش کنيم تا مشکلات مالي رفع شود.

با وزارت ورزش تفاهم‌نامه‌اي امضا کرده بوديد؟

بله، بر سر مسائل مالي تفاهم‌نامه امضا کرديم و قرار شد دولت ۸ ميليارد به آن‌ها بدهد که به فدراسيون بدهند ولي تا اين لحظه پول را نداده‌اند.

يعني پول کجاست؟

احتمالا در حساب آن‌هاست.

وضعيت تيم اميد به کجا رسيد؟

به زودي درباره کادر فني اين تيم تصميم مي‌گيريم.

ما فکر کرديم نمي‌خواهيد تصميم بگيريد!

خب کميته فني مشغول بررسي است. آقاي کاشاني هم از کربلا برگشتند، با ايشان جلسه مي‌گذاريم و ان‌شاا... سرمربي را زود انتخاب مي‌کنيم.

ماجراي پرداخت پول کي‌روش توسط فيفا هم حل شد؟

بله، الان ما به کي‌روش بدهکاريم و قرار شده آن‌ها پول را به حساب اين مربي واريز کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *